چاپ مطلب چاپ مطلب

لو رفتن محل فعالیت قاچاقچی موادمخدردر لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: یک کیلو و ۱۴۸ گرم موادمخدر از نوع شیشه، هروئین و حشیش در بازرسی از منزل وی کشف شد.


همای گیلان/سرهنگ “مجید نیکویی”  موادمخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.
وی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی که اقدام به توزیع موادمخدر در سطح شهرستان لاهیجان می‌کند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع با تلاش مستمر و بی‌وقفه محل اختفاء این فرد را شناسایی کردند افزود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم مورد نظر در منزلش دستگیر شد.
این مقام انتظامی از کشف یک کیلو و ۵۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه، ۹۰ گرم هروئین و ۸ گرم حشیش از منزل این قاچاقچی خبر داد و اضافه کرد: متهم ۳۴ ساله نیز بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …