چاپ مطلب چاپ مطلب

تعداد مستمری بگیران استان در پایان سال ۹۹ با شش درصد رشد و افزایش حدود ۸۰۰۰ نفری به ۱۴۱۴۷۴ نفر رسید

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در سال ۱۳۹۹ با افزایش ۸۰۰۰ نفری از ۶ درصد رشد برخوردار بوده است .

همای گیلان/محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعلام این مطلب ، افزود : در پایان سال ۱۳۹۸ تعداد مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان ۱۳۳۴۹۱ نفر بود که این رقم با رشد ۶ درصدی و افزایش حدود ۸۰۰۰ نفری در پایان سال ۱۳۹۹ به ۱۴۱۴۷۴ نفر رسیده است .

وی با بیان اینکه همچون سنوات اخیر ، گروه بازنشستگان با ۷ درصد رشد و افزایش بیش از ۶۴۰۰ نفر بیشترین سهم را در این رشد داشته اند خاطر نشان ساخت تعداد بازنشستگان در سال گذشته از ۹۱۰۷۶ نفر به ۹۷۵۱۲ نفر افزایش یافت .

معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهار داشت : تعهداد مستمری بگیران گروه بازماندگان نیز در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۵۰۰ نفر یعنی معادل ۴/۱ درصد رشد داشته و از ۳۵۴۰۰ نفر به ۳۶۸۸۳ نفر رسیده است .

شایان ذکر است درحال حاضر تعداد ۷۰۷۹ ازکارافتاده نیز دیگر گروه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را تشکیل میدهند که نسبت به سال قبل از یک درصد رشد برخوردار بوده اند .

محمد هرمزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمار مذکور بیانگر افزایش متوسط ماهانه ۶۶۵ نفر به جرگه مستمری بگیران استان در هرماه است اذعان داشت : با اعمال متناسب سازی مرحله دوم و افزایش سنواتی و ترمیم مجدد مستمری غیرحداقل بگیران ، تامین اجتماعی گیلان در هرماه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات بلندمدت پرداختی خواهد داشت .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک

افشاگری فلاحت پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ /ماجرای دریافت غرامت با یک روش مشکوک   …