چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه رشت: روز قدس؛ نماد صف بندی حق علیه باطل/ مسلمانان برای نابودی اسرائیل آماده شوند

امام جمعه رشت، از جهان اسلام خواست برای نابود کردن غده سرطانی اسرائیل آماده باشند و گفت: روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به تاکید معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اتحاد امت اسلام در نابودی اسرائیل، اظهار کرد: همه مسلمانان باید برای نابودی اسرائیل گام بردارند.

وی دفاع از آرمان قدس و آزادی ملت مظلوم فلسطین را وظیفه شرعی و انسانی همه آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمانان دانست و افزود: مسئله فلسطین و قدس یکی از اصول بنیادی انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مبارزه با صهیونیسم را مقابله علیه ظلم و استکبار و استعمار و سلطه و تعدی دانست و اضافه کرد: اگر از مستضعفان در برابر مستکبران حمایت نکنیم، ظلم و سلطه جهان را فرا می گیرد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل همواره درصدد سلطه بر ملت هاست، خاطرنشان کرد: روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است.

وی با اشاره به فروپاشی تدریجی رژیم صهیونیستی و شکست های پی در پی منطقه ای، یادآور شد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و همه توطئه های آن علیه ایران و سوریه و لبنان و یمن و… با شکست مواجه شده و لذا به زودی ملت های مسلمان شاهد افول این رژیم کودک کش و منحوس خواهند بود.

آیت الله فلاحتی، از جهان اسلام خواست برای نابود کردن غده سرطانی اسرائیل آماده باشند و گفت: حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی همچون انفجار تاسیسات هسته ای و اصابت موشک نشان دهنده ناکارآمدی پشتوانه های نظامی این رژیم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته همواره عده ای مذاکره را بر میدان ترجیح دادند، اما نه تنها عقل و منطق هرگز مذاکره ذلت بار با زورگویان را تایید نمی کند، بلکه آموزه های قرآنی ما نیز بر مقاومت در برابر سلطه گران تاکید دارد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه عده ای با وجود بدعهدی های آمریکا همچنان دم از مذاکره می زنند، عنوان کرد: متاسفانه نگاه به غرب در برخی از مسئولان وجود دارد، اما ملت بصیر و ولایی ایران هرگز اجازه نمی دهند دشمنان بر کشور سلطه پیدا کنند.

رمز ماندگاری کربلا را مقاومت در مقابل دشمنان خدا دانست و یادآور شد: ملت ایران پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند و در طول ۴۳ سال گذشته ثابت کردند که با مقاومت خود دشمنان را به نابودی می کشانند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …