چاپ مطلب چاپ مطلب

جانشین ستاد کرونای گیلان خبر داد زرد شدن ۳ شهرستان گیلان/ جریمه مسافران در ورودی های فرعی

جانشین ستاد کرونای گیلان، از زرد شدن وضعیت کرونایی سه شهرستان تالش، شفت و املش خبر داد و گفت: بر این اساس از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت لغایت ساعت ۱۲ روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سفر به گیلان ممنوع است.

همای گیلان به نقل از ایسنا/محمود قاسم نژاد با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون سه شهرستان تالش، شفت و املش وضعیت زرد دارند و مابقی شهرستان ها نارنجی هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت های مشاغل تابع رنگ بندی کرونایی شهرها در سطح کشور و استان است، افزود: با توجه به وضعیت زرد و نارنجی شهرستان های گیلان، ادارات باید کارکنان خود را براساس وضعیت اعلام شده به محل کار فراخوان دهند.

جانشین ستاد کرونا در گیلان، با اشاره به وضعیت مشاغل، یادآور شد: در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و دو و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، دو و سه می توانند از فعالیت خود را آغاز کنند.

قاسم نژاد، در ادامه به تبیین تصمیم ستاد ملی کرونا درباره ممنوعیت سفر پرداخت و گفت: بر این اساس از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت لغایت ساعت ۱۲ روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سفر به گیلان ممنوع است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در کلیه ورودی های استان گیلان مستقر بوده و از ورود خودروی شخصی مسافران جلوگیری می کند، ادامه داد: از هموطنان می خواهیم به ممنوعیت سفر توجه کنند، زیرا پلیس در ورودی های فرعی استان نیز مستقر شده و مسافران مشمول جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، سفر به شهرهای زرد را نیز ممنوع دانست و خاطرنشان کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا، خودروهای غیر بومی در شهرهای زرد نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شوند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …