چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد حسین واثق کارگرنیا کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت: ارتباطات ناسالم در حوزه ساخت و ساز در شهرداری رشت توسط برخی از افراد خاص/ از متخلفین به آسانی نخواهم گذشت

محمد حسین واثق کارگرنیا کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت: ارتباطات ناسالم در حوزه ساخت و ساز در شهرداری رشت توسط برخی از افراد خاص/ از متخلفین به آسانی نخواهم گذشت

محمد حسین واثق کارگرنیا کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت گفت: در برخی از مباحث مربوط به ساخت و ساز ، ارتباطات ناسالمی در شهرداری رشت توسط برخی از افراد خاص مشاهده می شود .

وی با اشاره به اینکه شوراها تا کنون نتوانسته اند به وظایف اصلی خود بپردازند اظهار کرد: غالبا افراد در شوراها وابسته به جناح های فکری و افراد خاص هستند و تصمیمات عجولانه و شتابزده یکی از آفت های مدیریتی است که شورانشینان نیز از این قائده مستثنی نیستند.

کارگرنیا با انتقاد از عدم جذب سرمایه گذار پیرامون پروژه های عمرانی رشت افزود: متاسفانه برخی از دخالت های بی مورد و منافع طلبی موجب سرمایه گریز شدن در مجموعه شهرداری رشت شده است و شهر از این بابت آسیب فراوانی دیده است.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت با تاکید بر شفاف سازی در مجموعه شورا و شهرداری رشت تصریح کرد: معتقدم باید تمامی اقدامات و تصمیمات به صورت فصلی و با همراهی رسانه ها به اطلاع شهروندان رسانده شود تا از این طریق گام موثری در زمینه شفاف سازی برداریم.

کارگرنیا به توزیع عادلانه خدمات در محلات مختلف رشت اشاره کرد و گفت: در برخی از محلات مرفه نشین ، شاهد اجرای طرح ها و ارائه خدمات ویژه هستیم اما در برخی دیگر از محلات حاشیه نشین حتی کمترین خدمات شهری نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای رینگ ۹۰ متری در رشت بیان کرد: اجرای رینگ ۹۰ متری در شورای چهارم رشت و با هدف کاهش ترافیک و هدایت خودروها به خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت و باید در زمان فعالیت شورای پنجم این طرح اجرایی می شد، اما به واسطه بروز مشکلاتی از جمله عدم ثبات مدیریتی و… تا کنون این پروژه به اتمام نرسیده است.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه افراد توانمند و متعهد باید در تمامی جایگاه های شهرداری رشت حضور داشته باشند گفت:به دلیل ارتباطات ناسالم در حوزه ساخت و ساز توسط برخی ازافراد خاص ، آسیب های فراوانی به شهر و شهرداری وارد شده است و بنده در صورت انتخاب شدن و عضویت در شورای ششم رشت به آسانی از کنار متخلفین نخواهم گذشت.

About نسرین عشقی

Check Also

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع …