چاپ مطلب چاپ مطلب

حسین میر بلوک،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت: ما باید یاد بگیریم در شورای شهر جمع گرا باشیم

همای خبر:حسین میر بلوک ،ششمین کاندیدای شورای شهر رشت در جمع اصحاب رسانه گفت:دبیر کل انجمن ورزش های ترکیبی( mma ) ایران،دبیر خیرین ورزشکار استان گیلان، رئیس هیأت شطرنج استان گیلان،عضو هیأت رئیسه فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران هستم .هم چنین عضو علی‌البدل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت نیز بودم.
وی افزود: متاسفانه در حال حاضر بدبینی نسبت به ساختارهای دولتی وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که فعالیت های ورزشی را نمی شود زیر زمینی نگاه داشت ،گفت: باید برای ورزشهای مورد علاقه مردم فضای بهتری ایجاد شود.
حسین میر بلوک فضای انتخاباتی را فضای سردی برشمرد و افزود:باید یاد بگیریم در شورای شهر جمع گرا باشیم.
وی هم چنین گفت: متاسفانه در حوزه مدیریت شهری،برنامه ها ی کاندیداها بیشتر برای شهردار است.
کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت افزود: ما ائتلاف های فصلی در مورد مباحث گوناگونی چون ؛پسماند ورینگ شهری،داریم که باید با اجماع نظرها،مراجع ملی را برای برطرف کردن این معضلات حساس کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد:شهر رشت با سابقه اولین ها در بخش های مختلف نیازمند نگاه ملی در پروژه ها و تخصیص بودجه برای اجرای آن ها است.
حسین میر بلوک افزود: برنامه های ما برای شهر باید در سه مقطع کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شود.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در حوزه ورزشی و فرهنگی فارغ از فضای شورا تإثیر گذار هستم،اظهار داشت: امیدوارم با ورود به شورا عضو تاثیر گذاری در حوزه ورزش و فرهنگ جوانان باشم.
حسین میر بلوک افزود: اعتقاد دارم شهردار باید یک چهره بومی ،مطالبه گر و با تخصص عمرانی باشد که دغدغه های شهری را برطرف کند.
وی هم چنین گفت: تمام برنامه های توسعه ای باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود: متاسفانه جذب بودجه در حوزه‌های ورزشی رقم پایینی دارد.
حسین میر بلوک در ادامه تصریح کرد: قانون گذار شورای شهر را شورای شهر با وظایف قانونی گذاشته اما شورای شهر به شورای شهرداری تبدیل شده است.
وی افزود: حوزه مدیریت شهری باید حال شهروندان را بهتر کند.
حسین میر بلوک هم چنین گفت: شورای شهر وظیفه اشتغال ندارد اما با هوشمند سازی شهر و توقف گردشگر می تواند اشتغال ایجاد و شهروند محوری را نهادینه کند.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود: شورای شهرباید از مشارکت مردم با این سطح از پیشینه فرهنگی استفاده واز همکاری مردم شهر نهراسد و با سایر نهادهای مختلف هم تعامل خوبی داشته باشد.
خبرنگار همای خبر: فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …