چاپ مطلب چاپ مطلب

هادی اسماعیلی،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت: ایجاد محله شورا، الزامی است

همای خبر: هادی اسماعیلی،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت: کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین المللی را دارم.هم چنین کارگردان حرفه ای سینما هستم.
وی افزود: ۳ سال عضو هیات رئیسه بازی های بومی و محلی گیلان و ۱۱ سال رئیس هیأت مدیره شرکت مهندسی پیام گستر هستم.علاوه بر این اشتغال زا و کارآفرین و فعال ساختمان نیز می باشم.
وی هم چنین گفت: دلیل ورود من به پارلمان شهری ،علاقه به حقوق شهروندی ،جامعه ،وظیفه و تعصب برای شهر رشت است.
هادی اسماعیلی افزود: با شعارهای تبلیغاتی و پوپولیستی ورود نکردم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه عنوان کرد: با وجود ورود چندین میلیون گردشگر ما هیچ بستر و فضایی برای گردشگری و گردشگر تعریف و مهیا نکردیم.
وی افزود: شهر رشت یک شهر گردشگری و توریستی است که با کم ترین هزینه می توانیم به درأمد پایدار برسیم.
هادی اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: برای فضای سبز ،گردشگری، بناهای تاریخی و بازسازی این بناها از هنرمندان بومی باید استفاده شود.
وی افزود: متأسفانه المان های ورودی شهر رشت برازنده این شهر نیست و باید فضایی برای صنایع گردشگری در خروجی ها و ورودی های شهر ایجاد شود.
هادی اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: در پارلمان شهری افراد توانمند باید ورود پیدا کنند و سهم خواهان ،نباید ورود کنند.
وی افزود : باید از افراد توانمند و متخصص در بحث مدیریت شهری استفاده کنیم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت هم چنین گفت: باید یک برنامه جامع و بلند مدت ۴ ساله برای مدیریت شهری تعریف و اجرا کنیم.
وی افزود: باید برای مدیریت شهری از یک متخصص شجاع استفاده کنیم.
هادی اسماعیلی در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه ها گفت: باید شورا یک جایگاه شیشه ای برای دید مردم توسط اطلاع رسانی خبرنگاران داشته باشد.
وی افزود: بالغ بر ۳۰ طرح مصوب در شهر داریم که باید به جریان بیافتد.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت هم چنین گفت: من به عنوان یک هنرمند امیدوارم از شهرهای دیگر ،شورای شهر مشاور هنری نیاورد چرا که ما بهترین خلاق های هنری ،فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی را داریم که هنوز شناسایی نشده و از آنها استفاده نمی شوند.
وی افزود: شهر رشت زیبایی های خدا دادی دارد که باید به آن فرم داد.
هادی اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: ایجاد نمایشگاهها ی صنایع دستی توسط بانوان، ایجاد مهمان سراها و اماکن تفریحی،ایجاد هتل برای عموم مردم با در آمد متوسط،برطرف شدن مشکل ترافیک و حل مشکلات حاشیه نشینی از جمله موارد مهمی است که با ورود به شورا برای أن برنامه ریزی کرده ام.
وی افزود: بحث سامان دهی آبها و آب های خروجی بیمارستان ها، و استفاده از پتانسیل های سرمایه گذاری تالاب عینک از جمله دیگر موارد مورد بحث شهر رشت است.
هادی اسماعیلی هم چنین گفت: مردم باید با شفاف سازی شورای ششم طرح های مصوب را بدانند.
وی در ادامه تأکید کرد: اگر رأی اعتماد مردم را بدست بیاورم و به شورا راه پیدا کنم ،قول می دهم که شفاف و صادق باشم، دزدی نکنم و در مقابل زور سکوت نکنم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود: به عنوان کارآفرین برای ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کردم.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در شهر فرهنگ سرا ، فضای سرپوشیده ورزشی و مدیریت درست شهری نداریم.اکثر کارهای انجام شده هم کارهای ویترینی بوده اند.
هادی اسماعیلی افزود: برنامه شهری برای زباله ها در شهر نداریم و یک آشفتگی زمانی در جمع آوری زباله های شهری وجود دارد.
وی هم چنین گفت: ایجاد محله شورا ،الزامی است.
هادی اسماعیلی با اشاره به این مطلب که ،اگر من در شورا سهم خواه نباشم برای من مشکلی پیش نمی آید، افزود: امیدوارم مردم برای اولین بار به هنرمندانی چون من در پارلمان شهری اعتماد کنند و رای بدهند،چرا که هنرمند یعنی دلسوز و کسی که درد و رنج مردم را می داند.
خبرنگار همای خبر: فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …