چاپ مطلب چاپ مطلب

مسلم جلیلی کاندیدای شورای شهرلاهیجان: اگرساخت وسازهابراساس طرح جامع وتفضیلی انجام می شدامروزه سازندگان مسکن باچالش مواجه نمی شدند

 

اختصاصی همای گیلان/مسلم جلیلی در ابتدا صحبت های خود را با سخنان مقام معظم رهبری آغاز نمود وگفت : مقام رهبری در خصوص تبلیغات در انتخابات و همچنین در زمینه مشارکت ونیز حضور آگاهانه در انتخابات فرمود : “در تبلیغات انتخابات ارزش‌های نظام را ندیده نگیرید؛ همدیگر را تخریب نکنید و از دادن آمارهای سست بپرهیزید

مردم همه در انتخابات شرکت کنند، پرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می‌خواهند انتخاب کنند .حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.”

#مشارکت حداکثری ورای قاطع شوراها از سوی مردم باعث پشت گرمی خواهد

این کاندیدای شورای شهرلاهیجان با استعانت از این پیام رهبری ادامه دادآنچه باعث می شود تا شایسته ها به پارلمان شهری راه یابندحضور حدااکثری مردم در پای صندوق های رای وانتخاب درست آنها می باشد.مسلمامشارکت حداکثری ورای قاطع شوراها از سوی مردم باعث پشت گرمی خواهد شدورای حداکثری، شوراها را در اتخاذ تصمیمات درست همراهی خواهد کرد.

#رسانه ها می توانندرابطه مردم را با شوراهابرقرار نمایند

جلیلی اظهار داشت: وقتی مردم نسبت به انتخاب درست دلگرم باشندقطعا مطالبه گر خواهندبودوسعی می کنند با تصمیم سازی های درست ،شوراها وشهرداری را از تمام آسیبی های پیش رو دور نمایند .منتها این شورا وشهرداری است که می تواند از این نعمت مشاوره برخوردار باشد یا آنکه عکس عمل نماید.در این بین به نظر اینجانب رسانه های قانونی وقانونمند می توانندرابطه مردم را با شوراهابرقرار نمایند.به همین دلیل است که گفته می شود رسانه هاچشم وگوش مردم هستندبه تعبیری می توان گفت رسانه هاچشم بیدارجامعه ومسئولین هستند. حال اگراین مسئولین شورا باشندبه مراتب وظیفه سنگین تری در برقراری ارتباط با مردم دارند.

#شفافیت دراقدامات مالی وکاری هم به نفع شوراها است وهم اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت

وی در خصوص شفافیت درپارلمان شهری اذعان کرد:بی شک شفافیت دراقدامات مالی وکاری هم به نفع شوراها است وهم اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.مردم نسبت به انتخاب خود حساس هستند به همین دلیل اگر مردم از تصمیمات آنها با خبر نباشند ،سرانجام پروژه با مشکل روبرو می شود.

#برندلاهیجان گردشگریست بنابراین تجهیزات این شهربایدازحیث گردشگری سرامد باشد

مهندس جلیلی در ادامه با اعلام این خبر که شهر لاهیجان شهر برترین هاست ومردم آن شایسته بهترین ها هستند لذا همانطوریکه این شهربه عروس گیلان معروف است باید بهترین تجهیزات در آن مهیا شود.اگردلایل برند این شهر بررسی شود قطعا به دلیل جاذبه های گردشگری وقابلیت شهری لاهیجان است لذا باید این شهر از حیث تجهیزات گردشگری سرآمد باشد. استخر وبام سبزجز برندهای این شهر هستند، امااین ها فقط لازمه گردشگریست ولی کافی نیست .کافی آن است که بخواهیم مدت اقامت گردشگری را افزوده کنیم
هر چقدر در این خصوص هزینه نماییم درآمد شهرداری افزوده خواهد شد ودرآمد پایدار شهرداری از همین طریق خواهد بود.این شهر به حمدالله شهری نیست که ما بخواهیم در خصوص شناسایی آن هزینه کنیم بلکه فقط باید راهکارهایی تعریف نماییم تا گردشگرشب را در شهر های مازندران سپری نکندونگاه گردشگری به شهر ، نگاه گذرا نباشدبلکه با اشتیاق بتواند از امکانات گوناگون لاهیجان بهره ببرد و در این صورت هم از میزان بیکاری این شهر کاسته خواهد شدوهم درامد شهر افزوده خواهد شد.
#اگرساخت وسازهابراساس طرح جامع وتفضیلی انجام می شدامروزه سازندگان مسکن باچالش مواجه نمی شدند

وی در خصوص ساخت وسازدر این شهرگفت: این شهر طرح جامع وتفضلی دارد اگر همواره ساخت چوساز ها براساس این طرح انجام می شد، امروز ساخت و سازکنندگان در این شهر با چالش اساسی مواجه نمی شدند.
این کاندیدای شورای شهرتصریح کرد:انتخاب شهردار جز مهمترین اصولی است که باید به آن توجه داشت . شهردار ضمن رعایت قانون، باید جرات ریسک در کار راداشته باشد.شهرداری باید یک دستگاه پول ساز باشدباید برای خود درآمد تعریف کند. این ها حاصل نمی شود مگر آنکه یک شهردار حاذق داشته باشیم که با علم اقتصاد ونحوه درآمد زایی آشنا باشد.
#بدترین حالت برای این شهر زمانی است که شهرداری لاهیجان ضمن آنکه نمی تواندکار عمرانی تعریف کند از پرداخت حق وحقوق پرسنل عاجز باشد

بدترین حالت برای این شهر زمانی است که شهرداری لاهیجان ضمن آنکه نمی تواندکار عمرانی تعریف کند از پرداخت حق وحقوق پرسنل عاجز باشد.به نظر اینجانب درب شهرداری باید به سمت مردم وسرمایه گذار باز باشد.

#شهردار باید تامین بودجه خود را از دهان مردم تعریف کند

رفتارمناسب شهردار با مردم می تواند دروازه ای برای درآمد زایی باشد.شهردار باید تامین بودجه خود را از دهان مردم تعریف کند.
#
شهردار می تواندبا تعریف طرح سرمایه گذاری ، نقدینگی را به سمت تولید سوق دهد

انتخاب شهردار خوب، حتی می تواند در میزان تورم یک شهر اثرگذار باشد. شهردار می تواندبا تعریف طرح سرمایه گذاری ، نقدینگی را به سمت تولید وسرمایه در گردش تغییر دهد.پس اولا این انتخاب مردم است که می توانند بهترین ها را تشخیص دهند ودر نتیجه شوراها هم به دلیل خاص بودن بهترین شهردار رابرای شهرتعریف کنندودر نتیجه انتخاب شهردارخوب هم زمینه اشتغال را به همراه خواهد داشت وهم زمینه افزایش تولیدرا.
وی ادامه داد: حتما می دانیدساخت وساز با ۷۰نوع شغل درگیر است .اگرشورا ، یک شهردار خوب راتعریف کندبیشترین خدمتی که شهرداری می تواند ارئه کندبه دهک پایین جامعه خواهدبود.زیرا کارگران به دلیل وجود ساخت وسازبی کار نخواهند شدوچرخه اقتصادی این شهر به راحتی به گردش در خواهد امد. دقیقا بدین جهت است که در دو شهرهمجوار کارگران یک شهردرامد خوبی دارند ودر شهرهمسایه با بی کاری روبروهستند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …