چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی به آیت الله رییسی

همای گیلان/ریاست شورای عالی روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور طی پیامی به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران پیروزی وی را تبریک گفت.
به گزارش دبیرخانه روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ، متن پیام معاونت روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی سراسر کشور به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”
حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی
رییس جمهور منتخب ملت عزیز ایران

با سلام وتحیت
بصیرت ، شور و شعور ملت بزرگ ایران در لبیک به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و علی رغم تلاش دشمنان و معاندان ، حماسه ای ماندگار خلق کرد و وفاداری و پای بندی خود به آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و احترام به خون شهیدان عزیز را با حضور پررنگ در پای صندوق های رای و انتخاب حضرتعالی به اثبات رساند.
رییس جمهور مردمی ایران اسلامی ؛
در شرایط کنونی ، مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین موضوعی است که رسانه‌ها در ادامه تلاش و تکاپوی خود، نقش اثرگذار و کلیدی در تحقق آن داشتند. استفاده از پویانمایی‌های مختلف، رفتن میان مردم و دریافت و انعکاس پیام‌های مثبت از آنها برای رأی دادن، برگزاری کنفرانس های خبری ، انتشار و بازنشر اخبار مثبت در فضای مجازی به ویژه انعکاس مثبت در رسانه های خارجی برای آگاه سازی ایزانیان خارج از کشور ، مشاوره صحیح رسانه ای و مدیریت حرفه ای روابط عمومی از تکنیک هایی بود که برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات از آن استفاده شد و نقش خبرنگاران و رسانه‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات در ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور قابل تقدیر است.
بر این اساس ؛ این انتخاب و پیروزی را به پیشگاه حضرت حجت (عج) ، رهبری عزیز ، ملت بزرگ ایران ، اصحاب رسانه ، تمامی دوست داران انقلاب اسلامی و حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ، موفقیت و سرافرازی برای شما و همه ی ایرانیان در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
مجید طلیمی
معاونت روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟!

جامعه ملل چه سازمانی بود و چه سرنوشتی داشت؟! یادداشت از امیـرحسین تقی زاده/ دانشجوی …