چاپ مطلب چاپ مطلب

اصلاح طلبان دست پیش را گرفته اند که پَس نیافتند/محاکمه دولت تبخیر امید خواسته مردم است

 

اصلاح طلبان دست پیش را گرفته اند که پَس نیافتند/محاکمه دولت تبخیر امید خواسته مردم است

همای گیلان- یادداشت از سیده مریم افضلی/ پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمار مشارکت های مردمی، تعدادی از مدیران منتسب به اصلاحات مباحثی را مطرح کردند که تعجب برانگیز و تامل برانگیز بود.

آقایان منتسب ، با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند که عدم مشارکت فراوان مردم در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی حاکم بر کشور است و از این بابت ابراز تاسف کردند!!!!

حال روی سخنم با آنانی است که هشت سال این کشور را به واسطه سوء مدیریت ها، خیانت ها ، خودفروختگی ها و غربگرایی هایشان به منجلاب کشیده اند.

آقایان ، گویا عادت کرده اید دست پیش را بگیرید که پَس نیافتید.

گویا فراموش کار بودن نیز به دیگر صفات زشتتان اضافه شده است که به جای عذرخواهی به واسطه وضعیت نامناسب معیشت مردم ، که نشات گرفته از عملکرد ضعیف دولت منتسب به اصلاحات است ، سعی دارید توپ را به زمین دکتر رئیسی که همین چند روز پیش ، با رای مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است بیاندازید.

شما که هشت سال تمام با دروغ و ریا ، با دست آویز قرار دادن کلمه مزخرف برجام، سرنوشت این کشور را به نا کجا آباد رهنمون کرده اید، چطور امروز وقیحانه از مشکلاتی که خودتان علت و دلیل بروزشان هستید صحبت می کنید؟؟؟؟

هشت سال تمام منابع و ظرفیت های ایران در اختیارتان بود، طی این مدت برای کمک به معیشت مردم چه اقدام موثری انجام داده اید؟؟؟

شما همان هایی هستیدکه وقتی با دروغ و ریا توانستید امور کشور را به دست بگیرید قیمت مرغ کیلویی ۴ هزار تومان بود و حال در شرایطی قرار است شر وجود نحستان از سر مردم کم شود که قیمت مرغ به کیلویی بالغ بر ۲۵ هزار تومان رسیده است.

طی هشت سال به جای کاهش بار از دوش مردم ، با خودکامگی هایتان با دریافت حقوق های نجومی تان ، قیمت مرغ برابر با قیمت گوشت ، قیمت گوشت برابر با قیمت طلا، قیمت طلا را به اندازه قیمت خودرو و قیمت خودرو را به میزان قیمت خرید یک خانه افزایش داده اید.

ننگ بر شما که دروغ همواره دستمایه ای است برایتان تا افکار پلید وشیطانی تان را پشت آن پنهان کنید.

هر چند دستتان برای مردم رو شده است و با میزان رایی که مردم به همتی ، کاندیدای ریاست جمهوری منتسب به اصلاحات دادند ، ثابت شد که دیگر اصلاحات و افکار بیمار گونه تان جایی در بین مردم ندارد.

با این حرفها و مظلوم نمایی ها دیگر نمی توانید احساسات مردم را به سخره بگیرید و یقین بدانید تنها تفکری که در حال حاضر در بین ملت بزرگ ایران اسلامی نسبت به شما وجود دارد ، محاکمه سران اصلاحات و در راس آنان دولتمردان دولت تبخیر امید است که ان شاا به حول الهی این مهم اجرایی و داد مردم از آنانی که با خیانت هایشان آرامش را از ایران و ایرانی سلب کرده اند باز ستانده شود‌.

مردم ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات که ناشی از عملکرد ضعیت دولت تبخیر امید طی هشت سال است، اما باز هم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و با حضور در پای صندوق های رای ثابت کردند عاشقانه میهنشان را دوست دارند و برای کوتاه شدن دست خائنین با تمام توان تلاش می کنند.

 

 

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه …