چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار / کنگره جهانی میرزا کوچک خان برگزار شود

برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار / کنگره جهانی میرزا برگزار شود

از پوستر رخداد رسانه ای سردار تا سردار که با هدف ایجاد پیوند ما بین دو شخصیت بزرگ سردار شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود در شهرداری رشت رونمایی شد.
برگزاری کنگره جهانی میرزا کوچک

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با اشاره به اینکه این رخداد در ارتباط با شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک حرکت خوب و شایسته است اظهار کرد: درباره مقام و شخصیت گرانقدر میرزا باید کنگره جهانی برگزار شود و واقعا قیام میرزا یک حرکت استکبار ستیزی جهانی بود و میرزا کوچک همان گونه که بر علیه استکبار قیام کرد، در آن دوران با انگلیس و روسیه که دو قدرت بزرگ مستکبر در آن زمان بودند نیز به مبارزه برخواست و این یک استکبار ستیزی جهانی است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با قدردانی از تمامی افرادی که به تولید برنامه و محتوا پیرامون میرزا پرداختند افزود: از عملکرد مجموعه شهرداری رشت و صدا و سیمای گیلان که برنامه های متنوعی را تولید و از طریق رسانه استانی و ملی درمعرض دید عموم قرار گرفت به نوبه خودم تشکر می کنم.

وی با تاکید به اینکه به عنوان خدمتگزاری کوچک آماده هر گونه همکاری و همراهی پیرامون معرفی هر چه بیشتر شخصیت والای میرزا هستم گفت: این رخداد رسانه ای قصد دارد پیوند های فرهنگی و ارزشی ما بین دو شخصیت ارزشمند، شهید میرزا کوچک و شهید سردار سلیمانی را به نمایش بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهید میرزا کوچک جنگلی و شهید سردار سلیمانی هر دو شهدای مکتب راه اسلام و میهن پرستی هستند بیان کرد: این دو شهید گرانقدر با وجود آنکه در زمان های متفاوت زندگی می کردند اما نگاه استکبار ستیزی آنان وجه اشتراک غیر قابل انکار است که هیچ گاه در مقابل دولت های مزدور و مستکبر زمانشان سر تعظیم فرود نیاوردند.
رخداد رسانه ای سردار تا سردار در قالب گزارش تحلیلی_ یادداشت_ تیتر_ گزارش خبری با محوریت رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت ، رسانه و گسترش خدمات اجتماعی _ میرزا کوچک ، حاج قاسم و خدمات اجتماعی_ نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی _ دشمن شناسی و ایستادگی در برابر بیگانگان _ نقش مردم و جریان های مردمی در موفقیت های ملی و پیشبرد اهداف نهضت جنگل_ تحلیل نقش نهضت جنگل در شکل گیری انقلاب اسلامی_ تحلیل نقش سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت_ حاج قاسم ، مردم و جبهه سازی برگزار می گردد و علاقمندان به شرکت در این رخداد رسانه ای می توانند آثار خود را از پانزدهم آذر ماه لغایت ۹ دی از طریق فضای مجازی به شماره۵۲۰۲ ۰۹۹۱۷۱۱ارسال کنند.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …