چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو شورای شهر رشت : شهردار رشت نسبت به تذکرات شورا بی توجه است/ اعضای شورا نمی خواهند شهر آسیب ببیند/ نگاه ارباب رعیتی شهردار به شهر و شورا

عضو شورای شهر رشت : شهردار رشت نسبت به تذکرات شورا بی توجه است/ اعضای شورا نمی خواهند شهر آسیب ببیند/ نگاه ارباب رعیتی شهردار به شهر و شورا

عضوشورای اسلامی شهر رشت گفت: تا کنون بارها در مباحث مختلف به شهردار تذکر داده ایم اما متاسفانه شهردار رشت نسبت به تذکرات شورا بی توجه است.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت نادر حسینی در دیدار اعضای شورا با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ما نسبت به شهروندان متعهد هستیم اظهار کرد: اعضای شورا مباحث مختلف را با اتحاد و همدلی پیگیری می کنند و نمی خواهیم شهر آسیب ببیند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه بارها به شهردار رشت پیرامون مباحث مختلف تذکر داده شد افزود: شهردار اصلا به تذکرات شورا توجه ندارد.
وی با تاکید به اینکه اعضای شورا پیرامون عملکرد و عدم تعامل و همراهی شهردار دغدغه دارند بیان کرد: شهردار با اقدامات سطحی ، خودسرانه ، عدم انتصاب نیروهای ارزشی، نگاه آمرانه و ارباب رعیتی به شورا و شهروندان ، آسفالت غیر اصولی و تبلیغاتی کوچه ها موجب بروز مشکلات فراوانی شده است.
حسینی با بیان اینکه شهردار رشت سلیقه ای عمل می کند گفت: یک بار و پیش از این بزرگان شهر از شورا خواستند تا شهردار وقت حفظ شود اما در شرایط فعلی باید فقط به صلاح شهر و شهروندان توجه داشت.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …