چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در دیدار با روسای تشکل های صنفی کارگری استان گیلان، مطرح کرد؛ مجموعه فرمانداری رشت مصمم به یاری رسانی در زمینه حل مشکلات جامعه کارگری / کارگران ستون اقتصادی جامعه هستند

فرماندار رشت با اشاره به این که بخش بزرگی از مدیران و مسئولین از خانواده‌های کارگری برخاسته و با مشکلات حوزه کارگری آشنا و کارگران را مانند اعضای خانواده خود میدانند، اظهار داشت: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت پیشاپیش سایر دستگاه ها آماده و مصمم بر همکاری در امر کمک به حل مشکلات جامعه کارگری است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ ‌دکتر حمید رضا امام پناهی در دیدار با روسای تشکل های صنفی کارگری استان گیلان، با اشاره به نقش مهم تشکل خانه کارگر به عنوان یک تشکل صنفی، در زمینه برآورد و طرح معضلات جامعه کارگری، گفت: بسیاری از مشکلاتی که کارگران با آن مواجه هستند در قالب خواسته های صرفا صنفی قابل حل هستند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر این مطلب که کارگران ستون اقتصادی جامعه اند، اظهار داشت: حاصل دسترنج کارگران در شاخص‌های رشد اقتصادی کشور نمایان بوده و کل جامعه از دستاوردهای این قشر زحمتکش بهره مند می‌شوند.

وی افزود: امروز تلاش در جهت از میان برداشتن مشکلات بخصوص معضلات کارگران یک وظیفه ملی است و کارگزاران نظام باید با نگاه وامداری به خون پاک شهدا، تمام تلاش خود را در این راه به کار بندند.

فرماندار رشت با تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم به رفع دغدعه کارگران، افزود: تاثیر استرس بر راندمان کاری کارگران غیر قابل انکار است و مجموعه دستگاه های دولتی باید بکوشند تا با بهبود وضع معیشت و بالا بردن ضریب امنیت شغلی کارگران بخشی از دغدغه های این قشر تاثیر گذار جامعه را مرتفع سازند.

دکتر امام پناهی با اشاره به وجود بیش از ۷۸۰۰۰ بازنشسته جامعه کارگری در سطح شهرستان رشت و با تاکید بر لزوم رفاه کارگران بازنشسته در زمینه های گوناگون علی الخصوص دسترسی به خدمات درمانی مطلوب، اظهار داشت: در سطح استان گیلان تنها یک بیمارستان تحت نظر تامین اجتماعی فعال می باشد که امیدواریم با تلاش نمایندگان محترم و حمایت‌های استاندار پرتلاش‌، شاهد افزایش مراکز درمانی کارگری و بالا رفتن شاخص بهره مندی از خدمات درمانی این قشر شریف باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …