چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا مطرح کرد: سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود / پرسنل شورا همراه و مشاورین اعضای شورا باشند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا مطرح کرد:
سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود / پرسنل شورا همراه و مشاورین اعضای شورا باشند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود و ان شاا پروژه هایی بزرگ و درآمد زا در رشت اجرایی شود.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا با تبریک سالروز میلاد مهدی موعود(عج) اظهار کرد: ان شاا با ظهور مهدی موعود (عج) در تمامی جهان صلح و آرامش حاکم شود.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی حاکم بر شهر مورد مطلوب اعضای شورای رشت نیست افزود: باید با برنامه ریزی های اصولی در سال ۱۴۰۱ متفاوت ورود کنیم و شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود و اینکه فقط جمع آوری زباله و انجام آسفالت جزو امورات شهرداری باشد یقینا مورد پذیرش نیست .

کارگرنیا با تاکید به اینکه چند پروژه مهم در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شهرداری قرار داده شده است تصریح کرد: برخی از مناطق در رشت واقعا محروم هستند و نیاز است در توزیع خدمات نگاه ویژه ای به این مناطق از رشت معطوف شود.

وی با تاکید به اینکه پرسنل شورا باید همراه و مشاورین اعضای شورا باشند بیان کرد: مجموعه شورا و شهرداری همانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند و یقینا موفقیت شهرداری توفیق برای شورا و همچنین موفقیت شورا، توفیق برای شهرداری است.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل مجموعه شورا تصریح کرد: نشست امروز به منظور تجلیل از زحمات پرسنل شورا برگزار شد و از علیرضا تاج شهرستانی و سید حسین رضویان دو همکار شورایی که در این نشست که به منظور تقدیر از زحمات پرسنل شورا برگزار شد، حضو ر پیدا کردند نیز به نوبه خودم تشکر می کنم.

در انتهای این نشست از پرسنل شورا تجلیل شد .

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …