چاپ مطلب چاپ مطلب

 پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز منتشر شد

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

حیات دوباره طبیعت پس از خزانی طولانی نشانه قدرت لایزال الهی است و این زندگانی دوباره جز به اراده و خواست خدای بزرگ امکان‌پذیر نیست.

سال ۱۴۰۰ با تمامی اتفاقات تلخ و شیرین پشت سر گذاشتیم و حالا در قرنی جدید ، سالی نو را پیش رو داریم .
امیدوارم در سال نو و قرن جدید شاهد رقم خوردن اتفاقاتی شیرین و بزرگ و در راس همه ظهور فرزند زهرای اطهر ، مهدی موعود ( عج ) باشیم و ان شاا با قدوم مبارک آن حضرت ، صلح و عدالت در تمام جهان حکمفرما شود و مظلومین جهان بتوانند در آرامش به زندگی بپردازند و دست ظالمین برای همیشه در جای جای این کره خاکی از تمام امور کوتاه شود ان شاا.

در تلاشیم تا سال ۱۴۰۱ برای شهر رشت نیز سال تحول و توسعه در تمامی مناطق بالاخص مناطق کم برخوردار رشت باشد و یقینا این مهم محقق نخواهد شد مگر با اتحاد و همدلی مابین اعضای شورا و شهردار .

فرا رسیدن نوروز بوستانی و بهار طبیعت و آغاز قرن جدید را محضر تمامی شهروندان خوب رشت بالاخص ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم و معزز شهدا که آرامش و امنیت امروزمان را بدون شک، مدیون رشادت های فرزندانشان در سنگرهای نبرد حق علیه باطل هستیم ، تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی توام با سلامتی و عزت و برکت برای یکایک همشهریان خوبم از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد  همای خبـر …