چاپ مطلب چاپ مطلب

حرکت دلگرم کننده عضو شورا در ضیافت افطار پنج‌شنبه شب شهرداری رشت

حرکت دلگرم کننده عضو شورا در ضیافت افطار پنج‌شنبه شب شهرداری رشت

همای گیلان_ پنج شنبه هشتم اردیبهشت ضیافت افطاری شهرداری به منظور قدردانی از نیروهای دوحوزه اجرایی شهرداری شامل پاکبانان و تلاشگران فضای سبز شهری در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.
در این ضیافت از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری نیز دعوت بعمل آمده بود.

حرکت دلگرم کننده علیرضا تاج شهرستانی و شرکت وی در این مراسم در کسوت پاکبانی موجب دلگرمی کارگران پرتلاش شهرداری شد، حرکتی که از دوربین شبکه باران در سیمای گیلان نیز دور نماند.
در این میان دیده شد که برخی رسانه ها، حرکت وی را تقلیدی از علی علیپور- عضو شورای پنجم- که یکبار با لباس پاکبانی در جلسه صحن علنی شورا حاضر شده بود دانسته و قضاوتهایی در این باب داشته‌اند!!
باید گفت: کسانیکه اخبار شورای شهر را دنبال میکنند، با شنیدن سخنان و رویکردهای تاج شهرستانی در جلسات صحن علنی، کمیسیونها و سایر جلسات، رسمی و غیررسمی، همواره شاهد خیراندیشی، اصالت رفتاری، مردم داری و پاکدستی این عضو شورا بوده‌اند.
بازبینی ویدیوهای منتشر شده از وی، که همواره خود را فرزند روستا معرفی کرده و در نظراتش به پشتیبانی از حقوق شهروندان برخاسته موید این ادعاست.
علاوه بر آن باید گفت این عضو شورا که برآمده از جامعه هنری گیلان میباشد، اگر نقش بازی کردن و الگوگیری از شخص خاصی را مد نظر داشت، بی شک قادر به تقلید از مدیران تاثیرگذارتر و موفق‌تر از آقای علیپور بوده است و طبیعتا باید یکی از آنان را مدل و الگوی رفتاری خود قرار میداد.
قضاوت منصفانه تر در این راستا را باید از خود کارگران و مدعوین حاضر در ضیافت جویا شد که این اقدام تاج شهرستانی را ایجاد فضایی یکدست و دوستانه، در سفره افطار دانسته و معتقدند این حرکت عضو شورا، و همرنگی با میهمانانِ اصلی ضیافت، سبب ایجاد فضایی بی‌ریا و محفلی دوستانه‌تر بوده است.
تاج شهرستانی خود در این باره عقیده دارد، همانطور که با قرار گرفتن در یک فضای بیمارستانی، روپوش سفید و کلاه و ماسک کادر درمان را به تن میکنیم و برای حضور در یک پروژه عمرانی، با روپوش مخصوص پرسنل ظاهر میشویم، برای حضور در جمع کارگران شهرداری نیز این رویه به رسم احترام رعایت گردید.

About نسرین عشقی

Check Also

۳۱ فروردین (امروز) روز گندم و نان نام گرفت / هفت مناسبت جدید به تقویم کشور اضافه شد

۳۱ فروردین (امروز) روز گندم و نان نام گرفت / هفت مناسبت جدید به تقویم …