چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با مالک تیم فوتبال داماش: حمایت از تیم های ورزشی در بودجه شهرداری رشت / اعزام تیم فوتبال داماش به کرمانشاه

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با مالک تیم فوتبال داماش: حمایت از تیم های ورزشی در بودجه شهرداری رشت / اعزام تیم فوتبال داماش به کرمانشاه

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در بودجه سالیانه شهرداری رشت ، ردیفی به منظور حمایت از تیم های ورزشی از جمله تیم های فوتبال سپیدرود و داماش وجود دارد.


به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مالک تیم فوتبال داماش در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: شهرداری رشت همه ساله در بودجه سالیانه خود برای حمایت از تیم های ورزشی از جمله تیم های فوتبال داماش و سپیدرود اعتباراتی در نظر می گیرد و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز این ردیف وجود دارد.

وی با تاکید به اینکه تیم های داماش و سپیدرود مورد علاقه و حمایت مردم رشت بالاخص جوانان این شهر هستند افزود: یکی از راه هایی که می توان با این دو تیم فوتبال مساعدت کرد ، در اختیار قرار دادن فضاها و امکاناتی که بخشی از هزینه های این دو تیم پرطرفدار رشتی را تامین نماید و دیگر نیازی به دریافت کمک مالی نداشته باشند.

مالک تیم فوتبال داماش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه به حمایت شورای رشت نیاز مند هستیم اظهار کرد: تیم داماش یکی از دلایل نشاط اجتماعی در این شهر است .
داریوش نصیری با بیان اینکه تیم داماش به منظور شرکت در مسابقات باید روز شنبه باید به کرمانشاه اعزام شود افزود: متاسفانه به دلیل عدم حمایت از ورزش ، سرمایه گذاران این حوزه فراری می شوند و انتظار داریم با توجه به شرایط فعلی داماش حمایت بیشتری از این تیم به منظور حضور مقتدر در مسابقات انجام شود.

About نسرین عشقی

Check Also

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد  همای خبـر …