چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد

فرماندار شهرستان رشت طی پیامی سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر را به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف شهرستان رشت تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با ارسال پیامی این یوم الله را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه چهلمین سالگشت حماسه سوم خرداد، یادآور آزادسازی خرمشهر قهرمان پس از ۵۷۸ روز اشغال و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی قرار داریم.

پس از افتخارآفرینی فرزندان روح الله کبیر (ره) در سوم خرداد ۶۱ و به اسارت درآمدن بیش از ۱۹ هزار تن از متجاوزین بعثی، جنگ تحمیلی وارد مرحله ای نوین گردیده و این پیروزی نقطه آغازی شد بر تحمیل اراده ملت به متجاوزان و بدخواهان ایران و تامین امنیت پایدار جمهوری اسلامی.

اگر چه دشمن بعثی خرمشهر را تبدیل به دژی تسخیر ناپذیر کرده بود و هیچ کس در جهان حتی تصور پیروزی رزمندگان اسلام را در خیال نمی پروراند، اما ایمان و اراده پولادین ملت و دفاع یکپارچه ارتش، سپاه و بسیج مردمی در کنار نصرت الهی در خلق حماسه آزادسازی خرمشهر، محاسبات اشتباه دشمن در مورد ایران اسلامی را آشکار ساخته و بر همگان مسجل نمود که پایان هر شرارتی که دشمن آغاز کند با ایران خواهد بود.

شایسته است تا روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، آغاز جهادی باشد در تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس و صاحبان اندیشه با انتشار کتب، برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و یادواره‌ها، بیان شعر و خاطره، خلق نماهنگ و موسیقی در مقام مقابله با شبهه افکنی دشمنان بر آمده و رسالت فرهنگی خود را به انجام رسانند.

اینجانب با تبریک حماسه سوم خرداد به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای و ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی، یاد شهدای والامقام عرصه دفاع از انقلاب و کشور را گرامی داشته و با خون پاک شهدای استقرار و استمرار این نظام الهی پیمان می بندیم که تا پایان تهدیدات استکبار و صهیونیسم جهانی، لحظه ای از اطاعت رهبری معظم و دفاع از آرمان‌های انقلاب غافل نباشیم.

حمید رضا امام پناهی
فرماندار شهرستان رشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

چرا در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” مسئولین ذیربط  گیلان حتی از ارائه کود به چایکاران عاجزند؟!

چرا در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” مسئولین ذیربط  گیلان حتی از ارائه کود …