چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد سپاه قدس گیلان متولی احداث راه کوهستانی حویق

همای خبر/ فرمانده سپاه قدس گیلان، از آغاز فاز دوم عملیات اجرای راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: دستور اجرایی فاز دوم صادر و از هفته گذشته بهسازی و هموارسازی آن توسط سپاه قدس گیلان آغاز شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه بازدید از عملیات راهسازی منطقه کوهستانی بخش حویق در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جاده‌های کوهستانی یکی از سخت‌ترین راه‌ها برای تردد است، اظهار کرد: همواره مردم مناطق کوهستانی برای تردد در فصول مختلف سال از جمله تابستان با سختی‌های زیادی مواجه هستند.

وی شهرستان تالش را یکی از کوهستانی‌ترین شهرستان‌های گیلان دانست و گفت: تالش دارای کوه و جنگل‌های فراوانی است که بعضا تردد را برای اهالی محل به دلیل نبود جاده مناسب با مشکل مواجه می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای فاز اول راه کوهستانی بخش حویق تالش افزود: فاز اول در قالب تعریض این راه کوهستانی در سال‌های گذشته انجام شده است.

عبدالله‌پور از آغاز فاز دوم عملیات اجرای راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: کارهای اداری فاز دوم از مدتی پیش انجام و در دیدار با مدیرکل راهداری استان و فرماندار تالش دستور اجرایی فاز دوم راه کوهستانی صادر و از هفته گذشته بهسازی و هموارسازی آن توسط سپاه قدس گیلان آغاز شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از امکانات دستگاه ها منظور احداث جاده کوهستانی در منطقه، بیان کرد: مقرر شد از دیواره‌های خود جاده و مصالح منطقه حویق برای اجرای پروژه استفاده شود لذا از مسئولان درخواست داریم به این امر ‌توجه جدی کنند.

مکتب شهدا؛ تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با خانواده شهید سرافراز شیرویه امام دوست دیدار کرد و با بیان اینکه شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهیدان بدون هیچ چشم داشتی به جبهه‌های حق‌ علیه باطل رفته و با خون پاک خود باعث استحکام این نظام مقدس در برهه‌های حساس شدند.

وی با اشاره به اثرگذاری شهداب دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم به زیبایی ناموس پرستی، وطن پرستی و جهاد در راه پروردگار را عملیاتی کردند و امروز مورد توجه خاص حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان برای قرار گرفتن در مسیر حق باید دشمن شناس و امام شناس باشد، اظهار کرد: شهید شیرویه امام دوست با بصیرت کامل، همواره در مسیر امام خویش قرار داشت و در این راه هم به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

عبدالله‌پور مکتب حاج قاسم و شهدا را تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد: شهدای عزیز به ولایت باور کامل داشتند و با نگاه به اراده امام خود حرکت می کردند؛ همانگونه که وصیتنامه شهدا ولایت نامه است لذا باید به این امر توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …