چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان در بازدید و تکریم از کارخانجات منطقه آزاد انزلی گفت: توسعه صادرات تولیدات صنعتی در گرو بهره مندی از تمام ظرفیت منطقه آزاد و بنادر گیلان / وجود۱۶۰واحد صنعتی فعال در منطقه آزاد انزلی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از چهار شرکت صنعتی در منطقه آزاد انزلی گفت: تمامی واحدهای صنعتی گیلان دارای ظرفیت صادراتی مطلوبی هستند که می توانند از امکانات و مزایای منطقه آزاد و بنادر گیلان برای اهداف صادراتی تولیدات صنعتی بهره مند شوند.
همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری به مناسبت دهه تولید و تجارت به اتفاق معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی، مدیر کل تعاون، رئیس پلیس اقتصادی استان و مسئولین شرکت شهرکهای صنعتی با حضور در واحدهای صنعتی و بازدید خطوط تولید، با تبریک دهه تولید و تجارت به فعالان این عرصه؛ اظهار داشت: این ایام متعلق به خود تولیدکنندگان و صنعتگران می باشد و اراده و عزم ما بر این است که همه واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت به تولید و اشتغال بپردازند و دغدغه دیگری غیر از تولید نداشته باشند.
تیمور پور حیدری با بیان اینکه بنده خود را کارگر بخش تولید میدانم تاکید کرد: با تمام توان از تولید حمایت خواهم کرد تا آنچه که مقام معظم رهبری در شعار سال تکلیف فرمودند، برای تولید و ایجاد اشتغال اتفاق بیفتد.
وی افزود: بیش از ۱۶۰ واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی و شهرکهای صنعتی فعال هستند. حتی برای ایجاد یک شغل و راه اندازی یک کارگاه کوچک؛ حاضرم به هر جلسه ای که کارگشا باشد مراجعه و برای رفع مشکلات آن به صورت جهادی اقدام می‌نمایم.
گفتنی‌ است مدیرکل صمت استان گیلان با حضور در شهرک صنعتی حسن رود بندر انزلی؛ از شرکت‌های چوبکاران عصر نوین، پیشگامان شیمی، شمش بندر انزلی و شرکت خزر منبع بازدید به عمل آورد و از مدیران این شرکت ها با اهداء لوح تقدیر؛ قدر دانی نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تصاویری از خدمات رسانی شبانه روزی شهرداری رشت در برف سنگین

تصاویری از خدمات رسانی شبانه روزی شهرداری رشت در برف سنگین هم اکنون و در …