چاپ مطلب چاپ مطلب

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با امام جمعه شهرستان تالش

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان طی سفر یکروزه به شهرستان تالش به همراه روسای آموزش و پرورش تالش و حویق با حضور در دفتر امام جمعه تالش با حجت الاسلام مجتبی نورزاد امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام نورزاد در این دیدار صمیمی ضمن خیر مقدم به مهمانان، از تلاش های اداره کل نوسازی مدارس به جهت تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی تشکر نمود.

وی با تحسین از اجرای طرح مدرسه کاغذی که اولین بار توسط آموزش و پرورش تالش مطرح شد، اظهارداشت: با اجرای این طرح ارزشمند و با همراهی مردم و مسئولین، در شهرستان تالش۳ مدرسه در مناطق روستایی و عشایری احداث گردید.

وی در ادامه ضمن تشکر از از بانیان این فرهنگ ارزشمند و همراهی مردم عزیز خواستار احداث چهارمین مدرسه کاغذی از طرح جمع‌آوری و فروش کاغذهای باطله شد.

امام جمعه تالش با اشاره به نقش ارزنده و سازنده خیرین مدرسه‌ساز در گسترش علم و دانش، خواستار مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی در این شهرستان شد.

دقیق نیز در این دیدار از روند فعالیت اداره کل نوسازی مدارس استان و آخرین وضعیت مدارس و پروژه های شهرستان تالش و پروژه های نیمه تمام و تجهیز مدارس این شهرستان گزارشی ارائه نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …