چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد اخذ سند مالکیت ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۸۰ سال

همای خبر  به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان /با پیگری مستمر واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تاکنون اخذ سند و قرارداد واگذاری ۲۰ مکان ورزشی در سطح گیلان به سرانجام رسیده است.

جهانبخش آرمان گفت: بدنبال اخذ سند قطعی تمامی اماکن و خصوصا ورزشگاه های گیلان هستیم تا بتوانیم بدون ایراد حقوقی به توسعه و بازسازی آنها بپردازیم.
با پیگری مستمر واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تاکنون اخذ سند و قرارداد واگذاری ۲۰ مکان ورزشی در سطح گیلان به سرانجام رسیده است .
جهانبخش آرمان با برشمردن اهمیت کارکرد واحد حقوقی درساماندهی روند قانونی فعالیت اماکن ورزشی ازضرورت اخذ سند مالکیت گفت وافزود: با راه اندازی اولین شعبه تخصصی شورای حل اختلاف در ورزش استان با همکاری مدیران شورای حل اختلاف تلاش داریم میانبر مناسبی را برای دریافت اسناد زمین های ورزشی ،نحوه واگذاری ها و شکایات در این بخش ارایه کنیم .
وی در این باره اخذ سند مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت را یکی ازکارکردهای بسیار ارزشمند دانست و گفت: این زمین ورزشی که در سال ۱۳۲۶ توسط خانواده مرحوم اکبر به ورزش گیلان وقف شده بود پس از ۸۰ سال سند بنام اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صادر شده است .
وی ضمن قدردانی از همه ی خیرین و ورزشیارانی که حاصل بخش عمده ای از تلاش خود را برای تامین سلامت روحی و جسمی آحاد جامعه هدیه میکنند ،تصریح کرد : جا دارد به صورت ویژه از خانواده محترم مرحوم اکبر و اداره کل ثبت و اسناد در روند اخذ سند قدردانی کنیم .
وی در ادامه افزود: تاکنون موفق به اخذ سند مالکیت سالن ورزشی ۴ هزار نفری شهدای لاهیجان ،اخذ و واگذاری عرصه سالن ورزشی شهید ساغری لوشان ،اخذ قرارداد واگذاری زمین چمن شهدای لوشان با قدردانی از حاج عباس کربلایی خیر بزرگوار ونیز واگذای زمین از دهیاری و شورای اسلامی جهت توسعه در زمین های ورزشی پیرکوه دیلمان ،مرکیه صومعه سرا و یک زمین ورزشی در آستانه اشرفیه شده ایم .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …