چاپ مطلب چاپ مطلب

رشاد ،شهردار کلاچای: ما زیبا ترین پارک ساحلی کشور را داریم

همای خبر/ شهردار کلاچای همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت: روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک می گویم.


همای خبر/رشاد در ادامه با اشاره به شروع کار خود در شهرداری کلاچای افزود: سعی کردم از روزی که به این شهر آمدم ،شهردار میدانی باشم.
وی در ادامه عنوان کرد: مشکلات شهری را در کوتاه ترین زمان ممکن براساس اولویت بررسی و پروژه‌های عمرانی برایش تعریف می کنیم.
شهردار کلاچای افزود: زیر سازی و شن ریزی،آسفالت و لکه گیری معابر و خیابان ها و زیبا سازی شهری جزء اولویت های ما در مجموعه شهرداری و شورای
شهر به شمار می آید.
وی در ادامه تصریح کرد: زیباترین پارک ساحلی کشور را در شهر کلاچای داریم.
وی هم چنین گفت: متأسفانه برای این پارک در ۲ سال اخیر کاری انجام نشده و ما در مجموعه شهرداری بازسازی ، مرمت و رنگ آمیزی پارک را در ۱ ماه آینده شروع و عملیاتی خواهیم کرد.
رشاد افزود: زیباسازی شهر برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است ،در این راستا تاکنون پروژه های عمرانی را شروع و ۸۰ درصد خط کشی معابر و پیاده رو ها را انجام دادیم.
وی در ادامه عنوان کرد:بر طرف کردن مشکلات آب شرب و فاضلاب جزء وظایف ما در شهرداری نیست و همدلی و همکاری مسئولان آبفای شهر کلاچای را می طلبد.
شهردار کلاچای افزود:شهر کلاچای قابلیت شهرستان شدن را دارد.
وی در ادامه تأکید کرد : ما در مجموعه شهرداری هر فصل یک بیلان کاری می دهیم و آن را عملیاتی نیز می کنیم.
رشاد افزود: خوشبختانه شورای شهر با مجموعه شهرداری
شهر کلاچای همدل و همراه است.
وی در ادامه اظهار داشت: بازار هفتگی این شهر سامان دهی شده و در آینده نزدیک شاهد جابه جایی بازار خواهیم بود.
شهردار کلاچای افزود:از اداره برق شهر کلاچای که در این دو ماه در بحث روشنایی معابر تاریک تلاش کرده،تشکر می کنم.
رشاد در ادامه تصریح کرد: ساخت مجتمع تفریحی و استخر سرپوشیده خوب که شامل یک مجموعه و مجتمع کامل ورزشی است، از اولویت های ما به شمار می آید.
وی هم چنین گفت: هر جا که بتوانیم از ساحل برای برند سازی شهر استفاده خواهیم کرد.
شهردار کلاچای افزود:ما پذیرای سرمایه گذاران در هر بخشی برای عمران و برندسازی شهر کلاچای هستیم.
رئیس شورای شهر کلاچای نیز در این نشست گفت: در مجموعه شورای شهر،سعی کردیم مطالبات به حق مردم شهرمان را از مسئولان بالا دستی داشته باشیم.
علیپور با اشاره به اقدامات ۱۳ ماه اخیر شورای شهر افزود: در این مدت شن ریزی و آسفالت ۱۵ خیابان و کوچه انجام شده و ما با همکاری اداره برق شهر روشنایی نور بخش های تاریک شهر را که جزء منظر شهری به شمار می آید را با همکاری اداره برق انجام دادیم.
وی هم چنین گفت: لای روبی رودخانه ها، جمع آوری ،اسکان و عقیم سازی ۴۰۰قلاده سگ در سایت بی بالان،، افتتاح درمانگاه ۱۴تختخوابه ، برگزاری مسابقات همگانی و اتمام و پیگیری تقاطع و پل غیر هم سطح در شهر کلاچای، از جمله اقدامات شورا با همراهی سایر دستگاه های اجرایی به شمار می آید.
علیپور پنج شنبه بازار شهر کلاچای را جزء میراث فرهنگی شهر بر شمرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با مطالبه گری و پیگیری در رشد و توسعه پایدار شهر همراه ما هستند.
وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان هستند و در جذب سرمایه گذار و توریست به شهر ساحلی کلاچای نقش موثری خواهند داشت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …