چاپ مطلب چاپ مطلب

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

همای خبر / همزمان با گرامیداشت هفته خبرنگار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در جمع اصحاب رسانه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای زنده نگه داشتن مناسبت های انقلاب اسلامی در سال ۵۹ با تأیید امام راحل شکل گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین اشجری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول۴۲ سال عمر پر برکت خود در مسیر تداوم ، تعالی و مانایی انقلاب اسلامی گام برداشته است،
وی در ادامه عنوان کرد: این شورا در ایفای نقش مؤثر و انجام رسالت انقلابی خود به همدلی و همراهی مسئولان ، رسانه ها و خبرنگاران امیدوار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شغل خطیر و مهم خبرنگاری افزود: خبرنگاران و عکاسان خبری سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند که با آگاهی بخشی انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و دمیدن روح امید در کالبدجامعه هم چون سد مستحکمی در برابر فعالیت های رسانه ای دشمنان نظام ایستاده اند.
وی هم چنین گفت: شغل خبرنگاری در امتدادشغل انبیاء است و این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی بسیار سنگین کرده است زیرا باید اخبار را با صداقت و امانتداری کامل به سمع و نظر مردم برسانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: حضرت زینب (س) بهترین و کامل ترین اسوه و الگوی برای خبرنگاران امروز است.
وی در ادامه عنوان کرد در: رسالت خبرنگاران ، رسالت زینبی است و بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رسالت بزرگ رسانه های در تراز انقلاب اسلامی تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی هم چنین گفت: وظیفه امروز رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان خبری بازتاب چشم انداز روشن در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: رسانه ها آئینه عملکرد مسئولان و بهترین ابزار برای طرح مشکلات و معضلات مردم و پیگیری مطالبات آن ها هستند و باید روشنا بخش مسیر امیدآفرینی ، حق طلبی و عدالت خواهی نسل جوان میهن اسلامی باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران استان در مناسبت های انقلابی سال های اخیر ،تصاویری ناب از حماسه های بی بدیل و درخشان گیلانیان ولایی و غیور به ثبت رسانده اند که در رسانه های جهانی بازتاب بسیاری داشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری
افزود: خبرنگاران راه را برای مردم روشن می کنند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به همکاری خبرنگاران و عکاسان متعهد و زحمت کش استان افتخار می کند.

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …