چاپ مطلب چاپ مطلب

مهدی صفاتی، سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا : بحث کار جهادی یک کلمه نیست ، بلکه یک مکتب است

همای خبر/ سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت:زحماتی که مدیران به عنوان نمایندگان دولت ودستگاه های اجرایی
می کشند ستودنی است ،ولی بحث کار جهادی یک کلمه نیست ،یک مکتب است.
صفاتی افزود: امکانات و منابع مالی در خیلی از دستگاه ها نیست ولی ما با توکل و توجه به خدا وتوان خود و توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری،
بر توان داخلی کشور تکیه
می کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید با هم هماهنگ بوده و اتفاق نظر داشته باشد.
سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا هم چنین گفت: شعار
دولت بر کار جهادی است تا مردم طمع شیرین خدمت را با
وجود همه مشکلات بچشند.
وی افزود: چندین پروژه در شهرستان با استفاده از ظرفیت تجهیزاتی و با هماهنگی بین دستگاه ها پیش رفته اند.
صفاتی در ادامه تصریح کرد: مردم نباید معطل ما و مدیران دستگاه‌های اجرایی بشوند.
وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی اعتبارات هفته دولت سال جاری افزود: سرانه ورزشی ما از شهرستان های دیگر بالاتر است، که امیدوارم از این ظرفیت استفاده و در سطح ملی اعتبار جذب کنیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا درادامه عنوان کرد: خروجی بعضی از برنامه ها واقعا معلوم نیست، از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان میخواهم که هر کدام یک برنامه تحولی برای فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا بیاورند.
صفاتی در خاتمه خاطر نشان کرد: مدیران جهادی ،باید در کف میدان کار انجام بدهند و در این راستا از ظرفیت بخشداری ها هم استفاده کنند.
درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت،امام جمعه شهر صومعه‌سرا نیزضمن گرامیداشت روز بازگشت آزادگان گفت: اتحاد و همت مردم، پایبندی به اهداف و آرمان های امام راحل از جمله مهم ترین اهداف نظام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی افزود: برقراری آرمان های نظام اسلام در کشور ،توسعه ،عمران و پیشرفت کشور، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و فراهم کردن رضایت و همراهی عموم مردم از جمله دستاوردهای نظام با پشتوانه امام راحل و تلاش های ایثارگران و جانبازان به شمار می آید.
وی هم چنین گفت: این نظام با خدمات کارگزاران و مسئولان نظام ، همراهی مردم و فداکاری ایثارگران و شهدا دستاوردهای خوبی را بدست آورده است.
امام جمعه شهر صومعه‌سرا
افزود: موانع فراوان و سختی های فراوانی در راه پیشرفت و شتاب نظام در کارهای عمرانی وجود دارد ، با این حال در دولت سیزدهم،امیدواری های زیادی بوجود آمده تا بسیاری از خواسته های مردم محقق شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین راشدی
با اشاره به هفته دولت و شهادت شهید باهنر و شهید رجایی افزود: هفته دولت یاد آور شهید رجایی و شهید باهنر است، شهدای دولت روحیه خدمت گذاری به مردم ،تلاش فراوان وزندگی ساده ای داشتند.
وی هم چنین گفت:تبیین دستاوردهای نظام،آشنایی مردم با تلاش های شبانه روزی ،داشتن برنامه ،باعث امیدواری مردم می شود.
وی در خاتمه تأکید کرد:در هفته دولت باید تلاش و برنامه در ریز خدمات وجود داشته باشد،

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …