چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در مراسم تجلیل از آزادگان: آزادگان بیرق آزادی و آزادگی را برافراشته نگاه داشته اند/ آزادگان سپاهیان جهاد تبیین هستند

فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که ندای حق طلبی هرگز خاموش نخواهد شد، اظهار داشت: پس از گذشت حدود ۱۴ قرن از قیام اباعبدالله(ع)، هنوز عاشورا ستون های کاخ ظالمان را به لرزه در می‌آورد و در جهان امروز نیز آزادگان ایران اسلامی بیرق آزادی و آزادگی را برافراشته نگاه داشته اند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی عصر دیروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در مراسم تجلیل از ۱۰ تن از آزادگان شهرستان رشت، اظهار داشت: تاریخ معاصر جهان بدون روایت رشادت های ۸ ساله رزمندگان و بردباری زینب وار خانواده هایشان و همچنین بیان هزینه های انسانی ملت خداجوی ایران اسلامی در پیروزی، دفاع و استمرار انقلاب، ناتمام است.

 امام پناهی با بیان این مطلب که رزمندگان مجاهد ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با بذل جان و مال از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری نمودند و آزادگان پرصلابت، با تکیه به ایمان انقلابی و امید به وعده نصرت الهی سختی های ما فوق تصوری را تحمل کرده‌اند، اظهار داشت: آزادگان در دفاع از دین حق ثابت قدم بوده و بیرق آزادی و آزادگی را برافراشته نگاه داشته‌اند.

 وی همچنین بر لزوم جمع‌آوری و تدوین تاریخ شفاهی ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس و توجه بیشتر به تولید آثار فاخر فرهنگی تاکید کرد.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان با طرح این مطلب که جهان تمامیت‌خواه استکباری در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی با گشودن جبهه های مختلف سعی ناکامی در گذاشتن نقطه پایان بر حرکت بیداری اسلامی داشته و امروز نیز به همان امید واهی دلبسته جنگ ادراکی و تهاجم فرهنگی با هدف تحریف گفتمان انقلاب اسلامی و انحراف از ارزش‌های والای آن است، ادامه داد: به امید خداوند و همانگونه که رهبری بصیر انقلاب فرمودند؛ این بار نیز با جهاد تبیین و روایت درست وقایع ناکام خواهند بود.

 وی افزود: نقش آزادگان به عنوان صف اول در میان سپاهیان جهاد تبیین و راویان صادق تحولات، در انجام این وظیفه بسیار مهم است.

 گفتنی است در پایان این نشست، امام پناهی با درود به روان آزادگان پر افتخاری که در سال‌های اخیر به خیل همرزمان شهیدشان پیوسته اند؛ از ۱۰ تن آزادگان سرافراز، به نمایندگی از جامعه ۱۱۰۰ نفری آزادگان شهرستان رشت تجلیل به عمل آورد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …