چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در گیلان/ بیش ۷۰ برند سرشناس در گیلان فعالین دارند/ شکوفایی اقتصادی با بهرمندی از روش های نوین تجارت

مدیرکل صمت گیلان در نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار گفت: شکوفایی اقتصادی و تحول در کسب و کار با بهره مندی از مدل های نوین تجارت ضروری است.


همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری در همایش فرانچایز که در سالن اجتماعات بانک ملی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه مرکز آموزش بازرگانی همیشه منشأ خیر در حوزه کسب و کار در استان بوده است، گفت: گیلان استان اولین ها است و مرکز آموزش بازرگانی استان در مسیر توسعه و کسب و کار اقدامات خوبی را آغاز کرده است.
مدیرکل صمت گیلان: وزارت صمت تاکید زیادی بر برنامه ریزی جهت استفاده از دانش روز در حوزه کسب و کار دارد و گیلان با توجه به وضعیت ساحلی و جغرافیایی باید در این مسیر گامهای موثرتری بردارد.

وی با اشاره به تاکید وزارت صمت در خصوص توسعه کسب و کار و برگزاری دوره‌های آموزشی در این خصوص افزود: با توجه به وجود ۷۰ برند معروف در گیلان، در صورت انجام برنامه ریزی دقیق و اصولی و استفاده از روش‌های نوین تجارت، علاوه بر کنار گذاشتن روش‌های سنتی می‌توان موجبات شکوفایی اقتصادی در این استان را پدید آورد.
پورحیدری با اشاره به ضرورت بهره گیری از روش نشان سپاری برای توسعه کسب و کار گفت: با استفاده از روش‌های علمی تجارت روز دنیا، می‌توان فضای کسب و کار گیلان استان را توسعه داده و رونق اقتصادی ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده ۷۶ نفر در قالب تور تجاری و صنعتی برای بازدید از ظرفیت‌های گیلان، از کشور تاتارستان بازدید می‌کنند.
وی افزود: گیلان ۷۰ برند معروف دارد و باید برنامه ریزی کنیم تا برخی از این برندها از روشهای سنتی عبور کرده و در مسیر به روز و مدرن در حوز کسب و کار و معرفی بیشتر برندهای خود در سطح بین المللی قرار گیرند‌.
دکتر پور حیدری تصریح کرد: گیلان در حوزه تجارت و کسب و کار باید از روش علمی استفاده کند و می تواند در این خصوص جزء استان های پیشتاز باشد.
وی بر استفاده از مزیت های سرزمینی استان گیلان برای رونق اقتصادی بیشتر تاکید کرد و ادامه داد: فرانچایز رویداد بسیار خوبی برای گیلان است تا توانمندی‌های تولیدی و صنعتی با کیفیت و دارای مزیت های رقابت خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد.
مدیرکل صمت گیلان خاطرنشان کرد: روش فرانچایز از روشهای مهم‌ و بهینه کسب و کار در دنیا است و ضروری است نکات علمی و تخصصی در این روش فرا گرفته شود.
پورحیدری گفت: امیدواریم با به کارگیری دانش روز، پیشرفت های نوینی را در حوزه فرانچایز در گیلان شاهد باشیم تا هم در حوزه اشتغال و هم در حوزه کسب و کار گیلان اتفاقات خوبی بیفتد و شاهد تحولی نوین در روند توسعه کسب و کار باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …