چاپ مطلب چاپ مطلب

جناب رئیس کل دادگستری گیلان چند ماه از بازدید جنابعالی از شهرک صنعتی لاکان می گذرد ایا تذکر شما به مدیریت ۲۵ ساله آن شهرک نسبت به ترمیم جاده عملی شد؟✍️علی علیپور مدیر مسئول همای خبر

اختصاصی همای خبر/در این شهرک انسان های شریفی تردد می کنند به نام کارگر،که دست بر قضا با اینکه نقش مهمی در تولید ناخالص ملی دارند، شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و مجبورند هر ماه همین اندک حقوقشان را صرف تعمیر خودرو ی خود نمایند .گویا مدیریت ۲۵ ساله آن شهرک هیچ تصمیمی برای بازسازی آن جاده ندارد .
اگر رسانه مشکل به این مهمی را پیگیری نکند ،پس به کدام مسئله باید بپردازد؟
مدت هاست که کارگران عزیز شهرک صنعتی رشت، دست به دامن رسانه شده اند وباارسال عکس وتصویر وتماس با تحریریه ی “همای گیلان” خواستار رفع این مشکل هستند. ما هم به دفعات این مشکل را رسانه ای کرده ایم تا اینکه متوجه بازید” حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی” رئیس کل دادگستری استان گیلان از این شهرک شدیم. منتظر ماندیم که جناب مهدوی، مدیریت محترم این شهرک با تذکر بجا وبحق رئیس کل دادگستری گیلان به خود آید و نسبت به مرمت این جاده اقدام کند . اما این تذکرات واین داروها برای اندیشه ی مدیریت کهنسال این شهرک افاقه نکرد.
اگر رئیس جمهور یا نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط مردم انتخاب می شوند و حکمشان چهار ساله است به این علت است که حکومت به دموکراسی اعتقاد دارد و قصد جلوگیری از دیکتاتوری را در برنامه خود دارد وبا این انتخابات می خواهد به همه مدیران ثابت کند که در این حکومت، هیچ کس حاشیه امنیت مدیریتی ندارد و تغییر وتحول لازمه زندگی هر فردی می باشد.فصل بهار هم با همه زیبایی هایی که دارد، باید تغییر کند وجای خود را به فصول دیگر دهد.قران کتاب آسمانی ما هم وعده مهاجرت را به مومنان داده است(الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا) به قول دکتر شریعتی، هیچ‌قومی نیست که به رشد وتوسعه رسیده باشد و مهاجرت را در برنامه کاری خود قرار نداده باشد؛ همچون تمام ۱۹ تمدن دنیا .
وقتی مدیری ۲۵سال در یک جایگاه قرار گرفته باشد ،با حاشیه امنیتی که دارد نسبت به حل مشکلات اقدام عاجل نمی کند.
چگونه ممکن است با وجود استقرار شرکت هایی همچون ذوب آهن خزر،فولاد امیر کبیر خزر،ذوب آهن درفک شمال،شیشه گیلان، ذوب آهن درفک شمال وخیلی از شرکت های دیگر ، این شهرک عاجز از مرمت جاده داخل شهرک باشد ؟ چگونه ممکن است بسیاری از معابر این شهرک فاقد روشنایی باشد؟
از مدیریت محترم این شهرک پرسش می شود چه اقدامی مهمتر از آسفالت این مسیر وجود دارد که شما به این کار نپرداخته اید؟
راننده ای ضمن گلایه از وضع موجود عنوان می کرد در روزهای بارانی انگار خودروی ما از شالیزار برگشته است ودر هوای آفتابی از جنگ تن به تن(به دلیل گرد وخاک شدید ماشین)
آیا مدیریت شهرک خسته ومستاصل از کار شده است که نه تنها به صدای مردم گوش نمی دهد بلکه توجهی به صدای رییس کل دادگستری هم ندارد؟
و یک پرسش از حجت السلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان ،یقینا وعده شما پشتوانه علمی داشته و کارشناسی شده بوده، با این اوصاف دلایل این همه تاخیر در انجام مرمت،ترمیم واسفالت یا لکه گیری این مسیر چه می تواند باشد؟
وقتی دستور شمارا شنیدیم ، قلم ها را غلاف کردیم وکار را تمام شده دانستیم ؛ اما امروز مجبوریم مجدد به مدیریت آن شهرک یادآوری کنیم که انجام این کار از سویی خواسته مردم منطقه وکارگران آن شهرک و رسانه هاست واز سوی دیگر دستور رئیس کل دادگستری گیلان است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …