چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در اولویت باشد/مناسب سازی محیط شهری با هدف سهولت تردد جانبازان

 رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در اولویت باشد/مناسب سازی محیط شهری با هدف سهولت تردد جانبازان

رئیس شورای شهر رشت گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت و همچنین ایجاد فضای مناسب کسب و کار در بازارچه های سطح رشت جزو اولویت ها شورا و شهرداری رشت است.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا به همراه سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار کرد: شورای ششم رشت به خانواده ایثارگر، جانبازان و شهدا نگاه ویژه ای دارد و برای رفع مشکلات این بخش از جامعه که به گردن همه ما حق بزرگی دارند ،از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

وی با تاکید به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت افزود: شورای ششم از ابتدای شروع فعالیتش نسبت به این مهم اهتمام داشته است و هر چند در این مسیر کارشکنی هایی توسط برخی انجام می شد ،اما خوشبختانه در حال حاضر روند خوبی را طی می کند و در تلاشیم تا به زودی تمامی این افراد از حق قانونی خود بهره مند شوند.

کارگرنیا به لزوم مناسب سازی فضای شهری به منظور سهولت بخشیدن به تردد جانبازان عزیز در شهر اشاره کرد و گفت: این مهم نیز جزو برنامه های حوزه مدیریت شهری رشت است.

سرپرست شهرداری رشت هم در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تعریف فعالیت‌های مشترک بین بنیاد شهید و شهرداری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: مناسب‌سازی فضای شهری به ویژه برای ایثارگران و جانبازان مقوله مهمی است که باید در سطح شهر اتفاق بیافتد و شهرداری رشت برای تحقق این امر تلاش می‌کند.

محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری رشت از مشکلات و چالش‌های جامعه ایثارگری سخن گفت و عنوان کرد: تعامل بیشتر بین شهرداری و بنیاد شهید در خصوص ایثارگران امری است که بدون شک نتایج درخشان و قابل توجهی را به بار خواهد آورد.

داوطلب احداث خانه ایثار و خانه ایتام در نقاط مختلف شهر رشت را خواستار شد و اذعان کرد: در نظر داریم جهت بهسازی معابر و جداول برای تردد آسانتر جانبازان و ایثارگران و مناسب‌سازی فضاهای شهری رایزنی و تبادل نظر بیشتری با شهرداری رشت برقرار کنیم تا اهداف مورد نظر زودتر عملیاتی شود.

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …