چاپ مطلب چاپ مطلب

 تلاش شورای رشت در جذب اعتبارات ملی برای تسریع در پروژه تراموا و رینگ ۹۰ متری / حمایت فرمانداری رشت از مجموعه مدیریت شهری

تلاش شورای رشت در جذب اعتبارات ملی برای تسریع در پروژه تراموا و رینگ ۹۰ متری / حمایت فرمانداری رشت از مجموعه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای اسلامی شهر رشت در تلاش است تا با همراهی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات ملی به منظور اجرای پروژه های بزرگی همچون رینگ ۹۰ متری، تراموا و … وارد عمل شود.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز به همراه جمعی از اعضای شورا در دیدار با فرماندار رشت به مناسبت هفته دولت در ساختمان فرمانداری این شهر با تبریک و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: فرماندار رشت نیز از جمله خانواده معزز شهدا است که در طول دوران فعالیتش برای رفع مشکلات شهرستان رشت تلاش های فراوانی داشتند و به مناسبت هفته دولت برای عرص تبریک و قدردانی از زحمات وی برای این دید…

فرماندار رشت نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهارداشت: ۱۷۷ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۸۲ میلیارد تومان، در کنار افزایش ۱۹۲ درصدی کل اعتبارات هزینه شده و همچنین افزایش ۲۴۵ درصدی اشتغال ایجاد شده نسبت به هفته دولت سال گذشته، نشان از عملکرد پرتلاش، به دور از شعار و قابل تقدیر کارگزاران دولت مردمی ایران قوی در شهرستان رشت دارد.حمید رضا امام پناهی حفظ عزت مردم را از اولویت های مدیریتی در نظام اسلامی دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت چون در قصد خدمت دارای خلوص نیت بودند، با کارهای ماندگاری که صورت دادند تبدیل به الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی شدند.
وی با بیان اینکه بر اساس سیاستی که دولت مردمی ایران قوی در دستور کار دارد، مسئولین باید یار و همراه مردم باشند افزود: همه باید در راستای رفع کمبودها تلاش کنیم..

فرماندار رشت با اشاره به جدیت سرپرست شهرداری در گسترش خدمات و انجام وظائف محوله بیان کرد: همفکری، همکاری بین شهردار منتخب و اعضای شورا و همچنین کار در محیطی برادرانه از ضروریات ارائه خدمت مطلوب به شهروندان است.
امام پناهی با بیان اینکه باید در انتخاب شهردار جدید تمامی جوانب مورد نظر باشد گفت: مدت باقی مانده از عمر شورای کنونی باید به دوران ثبات مدیریتی و ثبت آثار و خدمات ماندگار در سطح شهر تبدیل شود.

وی پسماند، حاشیه‌نشینی، ترافیک و وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهر رود را از مشکلات مهم شهر رشت دانست و افزود: مجموعه فرمانداری رشت برای حمایت از تصمیمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری رشت در راستای حل مشکلات آمادگی کامل دارد.

امام پناهی با اشاره به اینکه امروز رشتوندان از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند تا با فراموشی اتفاقات گذشته از فرصت ها استفاده کنند بیان کرد: استفاده از فرصت خدمتگزاری و نگاه امیدوار به آینده؛ منشاء آثار مثبت و بالا بردن استانداردهای زندگی شهری در رشت است که یقینا در سایه تعامل و خدمت صادقانه رقم می‌خورد.

خدمت صادقانه به مردم

هادی رمضانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران خدمت آن چنان صادقانه برای مردم خدمت کردند که هنوز پس از گذشت سالها از دوران شهادتشان به نیکی از آن ها یاد می شود.
هادی رمضانی با بیان اینکه برای تسریع در خدمات رسانی به همراهی فرمانداری نیاز داریم افزود: فرمانداری رشت تا کنون با شورای ششم همراهی داشته است و از این بابت سپاسگزاریم .

دغدغه های ترافیکی رشت برطرف می شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در عملکرد فرمانداری رشت نگاه جهادی به وضوح دیده می شود اظهار کرد: این نگاه، دیدگاه های مثبتی برای خدمت بیشتر ایجاد کرده است و شورا ، شهرداری ، فرمانداری و دیگر دستگاه ها همه در یک مسیر هستند و همگی برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند و با نگاه به عملکرد فرماندار رشت و دیگر نیروهای دولت می توان به روحیات جهادی که دولتمردان برای خدمت به مردم دارند پی برد.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه باید الگوهای رفتاری همچون شهیدان رجایی و باهنر را همواره سرلوحه داشته باشیم افزود: در شهری زندگی می کنیم که جمعیت شناور بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار نفر در آن حضور دارند و اگر گره ای از کار مردم باز نکنیم یقینا در قیامت باید پاسخگوی همه این افراد باشیم.

وی به مبحث درآمد پایدار از محل ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در مرداد ماه سال جاری پیرامون ارزش افزوده در مجلس مباحثی مطرح شد که یکی از آن ها در حوزه جرائم رانندگی بوده است که شامل حال شهرداری رشت نیز می شود و انتظار داریم با اختصاص کامل سهم شهرداری رشت بتوانیم دغدغه های بزرگ در حوزه ترافیک رشت را برطرف کنیم.

همراهی دستگاه ها در مراسم های ملی و مذهبی در رشت
نادر حسینی عضو دیگر شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نصب بنرها در سطح شهر به مناسبت های مختلف، نیازمند یک اجماع است اظهار کرد: این اقدام معمولا توسط شهرداری انجام می شود ، اما در صورت همراهی برخی دیگر از دستگاه ها ،می توانیم فضای سطح رشت را در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در سطح گسترده تری آذین بندی و سیاهپوش کرد و امیدوارم فرماندار رشت در این باره دستورات لازم را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کند.

ساماندهی ورودی های رشت / افتتاح پروژه سرچشمه

سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دوران سرپرستی دوره گذرا است اظهار کرد: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ در سطح رشت در دست انجام است و ان شاا پروژه سرچشمه که مدتها بود پیگیر آن بودیم به زودی به بهره برداری می رسد و بنده تا زمانی که در این جایگاه حضور دارم ، تمام توانم را برای رفع مشکلات شهر به کار می گیرم.

سید مجتبی خدمت بین دانا به اجرای آسفالت مسیر جاده تهران یکی از ورودی های رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ساماندهی ورودی های رشت که یکی از دغدغه های فرمانداری رشت نیز بوده است، اتفاقات خوبی در این باره رقم بخورد.

تسریع در لایروبی رودخانه های رشت / تعیین تکلیف تملک تالاب عینک

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیزدر این دیدار با اشاره به اینکه برای تسریع بخشیدن به لایروبی رودخانه ها نیازمند همراهی دیگر دستگاه های مربوطه نیز هستیم اظهار کرد: تا شروع فصل پاییز و آغاز بارش هاپائیزی فرصت چندانی نداریم و امیدواریم با تاکیدات فرماندار رشت ،مجموعه آب و فاضلاب نیز برای همراهی با شهرداری پیرامون سرعت بخشیدن به لایروبی دو رودخانه گوهررود و زرجوب وارد عمل شود.

حسن کریمی کرنق با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها موجب کاهش آلودگی و دیگر مشکلات می شود افزود: تمام تلاشمان را به منظور احیای دوباره گوهررود و زرجوب رشت به کار گرفته ایم.

وی با تاکید به تعیین تکلیف مالکیت تالاب عینک رشت بیان کرد: بر اساس قانون این تالاب در حوزه اختیارات آب منطقه ای گیلان است و برای ورود سرمایه گذار به موضوع تالاب باید در ابتدا نقش شهرداری در این باره تعیین تکلیف شود و از فرماندار رشت تقاضا دارم به این موضوع مساعدت ویژه داشته باشند.

About نسرین عشقی

Check Also

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد  همای خبـر …