چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت روز ملی کشتی و روز جهانی داروساز انجام گرفت؛ – تجلیل از پهلوان فردین معصومی و قهرمان کشتی امیررضا معصومی

به مناسبت روز ملی کشتی و روز جهانی داروساز انجام گرفت؛

– تجلیل از پهلوان فردین معصومی و قهرمان کشتی امیررضا معصومی
– تجلیل از دکتر کیایی داروساز نمونه گیلانی
– ایجاد آرامش نسبی در بدنه شهرداری رشت

 

همای گیلان– چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، روز دوشنبه هفتم شهریور ماه و با پرداختن به دو دستور جلسه

– بررسی لایحه کمک مالی به مجمع مشورتی نظام مسائل کشور
– بررسی کمک مالی به باشگاه ورزشی کادوس گیلان
و بخش ویژه مناسبتی به کار خود پایان داد.

< تاج شهرستانی : خلا حضور نهادهای متولی امور فرهنگی در کنار شهرداری رشت در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی به وضوح احساس می شود

< کریمی کرنق: آرامش ایجاد شده در بدنه شهرداری رشت نتیجه تلاشهای سرپرست محترم و مدیران درون سازمانی است

در چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر رشت، از داروساز نمونه گیلان و دو ورزشکار کشتی گیلانی تجلیل شد.
در این جلسه به مناسبت پنجم شهریور سالروز ولادت زنده‌یاد جهان‌پهلوان تختی و روز ملی کشتی، مراسم تقدیری از دو جهان‌پهلوان گیلانی، فردین معصومی و فرزند ایشان امیررضا معصومی انجام گرفت.
علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای رشت در این رابطه گفت: دو جهان‌پهلوان “فردین معصومی” و فرزند برومند ایشان “امیررضا معصومی” باعث افتخار استان گیلان و شهر رشت هستند و ما به عنوان نمایندگان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشتوندان بر خود لازم دانستیم به بهانه روز ملی کشتی و سالروز ولادت اسطوره ورزش کشتی کشور “جهان‌پهلوان تختی”، از پدر و پسر پهلوان و طلایی گیلانیان، بقدر بضاعت تقدیری بجا آورده شود.

تاج شهرستانی اظهار کرد: ورزش یک پدیده جهانی و محبوب و اجتماعی است که ملتهای جهان را فارغ از چهارچوبهای حزبی به یکدیگر پیوند داده و قهرمانان ورزش، سمبلی هستند که در بسترهای ورزشی و اجتماعی، در جهت سالم‌سازی جوامع موثر خواهند بود.
تقدیر از داروساز نمونه گیلانی به مناسبت روز داروساز
در ادامه و به مناسبت روز جهانی داروساز ، مراسم تقدیری از دکتر کیایی، داروساز نمونه استانی بعمل آمد.
تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در این رابطه گفت: ایامی مانند سالروز گرامیداشت دانشمند حکیم ایرانی محمد زکریای رازی و روز جهانی داروساز ، فرصتی است تا بتوان شهروندان نمونه‌ای مانند دکتر کیایی را به پاس تلاشهای مردم دوستانه و موثر تقدیر نمود.

 نطق جهان پهلوان فردین معصومی در چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر رشت

فردین معصومی، جهان‌پهلوان کشتی گیر گیلانی در جلسه چهل و سوم کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر از رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا طی سخنانی گفت: اینکه بخش مدیریت شهر فعالان عرصه های مختلف ورزشی و فرهنگی را در نظر داشته و در مناسبتها جلسات دیدار با آنان میگذارد، حرکتی دلگرم کننده و صمیمانه است که تداوم آن در رشته های مختلف و تشویق ورزشکاران ، نشاط و سلامت اجتماعی به همراه خواهد داشت. فردین معصومی اضافه کرد: مایه دلگرمی است که در تقویم ما روزی هم بنام ورزش کشتی نامگذاری شده و با توجه به اینکه کشتی یک ورزش اصیل ایرانی است و کشور ما در طول تاریخ همواره جزء مدعیان اصلی مدال آور در این رشته بوده است، توجه ویژه به این ورزش بسیار بجا, لازم و سبب استقبال و رویکرد بیشتر جوانان جامعه  به این ورزش خواهد شد‌.

فردین معصومی گفت: توفیقی بود اگر روزهایی از عمر خود توانسته ام لبخند رضایت بر لب هموطنان و شهروندان رشت بیاورم و در محافل جهانی و قاره ای سبب بالارفتن پرچم پرافتخار کشورم شوم. وی گفت: اگر بخواهم یک توفیق  دیگر در عرصه ورزش نام ببرم، این است که فرزندم امیررضا را  ورزشکار پرورش داده‌ام.

در ادامه جلسه امیررضا معصومی، دارنده مدال طلای جهانی جوانان طی سخنانی از تلاشهای بی وقفه مربیان خود تشکر و از کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر تشکر نمود.
لازم به ذکر است , فردین معصومی کشتی گیر صاحبنام گیلانی، دارنده چهار مدال طلای قهرمانی آسیا و یک مدال نقره جهانی در سال ۲۰۰۹ میلادی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم میباشد.
امیررضا معصومی نیز برنده مدال طلای امسال قهرمانی جوانان جهان به میزبانی کشور بلغارستان و همچنین صاحب عناوین متعددی در مسابقات کشوری و آسیایی است.

 

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است

مدیرکل صمت گیلان: رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی …