چاپ مطلب چاپ مطلب

 همزمان با هفته دولت بهره برداری از پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت همزمان با هفته دولت ، پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت انجام شد.

 همزمان با هفته دولت

بهره برداری از پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت

همزمان با هفته دولت ، پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت انجام شد.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در مراسم افتتاح این پروژه با قدر دانی از تلاش های انجام شده در راستای تکمیل و بهره برداری این پروژه اظهار کرد: کلنگ این پروژه حدود ۹ سال پیش به زمین خورد ، اما متاسفانه سالها بنا به مشکلاتی بهره برداری از آن به تاخیر افتاد.

مسعود عباس نژاد با اشاره به اعتبار هزینه شده به منظور اجرای این پروژه افزود: طرح تعریض ، آسفالت و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت عزم خود را به منظور توسعه همه جانبه رشت به کار گرفته اند بیان کرد: امیدواریم با همدلی هر چه بیشتر و همراهی دیگر دستگاه ها ، شهر رشت را مجددا به جایگاه شهر اولین ها برسانیم .
فرماندار رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: شبکه معابر شهرها، حلقه اتصال کلیه فعالیت ها در زندگی شهری بوده و بالا بردن ضریب برخورداری از معابر مناسب، یکی از مولفه‌های مهم در زمینه روان سازی ترافیک عبوری محور، تسهیل سفرهای درون شهری و امکان واکنش مناسب در مواقع بحران است.
حمید رضا امام پناهی با اشاره به اینکه در این پروژه حدفاصل میدان شهید سیرت نیا به سمت میدان شهدای رسانه با تعریض و احداث باند جدید سواره رو به عرض ۱۰ متر و پیاده رو به عرض ۴ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید افزود : همه ساله معابر شهری به دلیل شرایط جوی و سایر عوامل اثرگذار، دستخوش استهلاک شده و نیازمند بهسازی و مرمت است و باید با تعمیر و نگهداری مناسب خیابان‌ها و کوچه‌های درون بافت شهری، موجبات رفاه هرچه بیشتر و رضایت مردم فراهم شود.

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه …