چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت، صورت پذیرفت؛ افتتاح یک واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک صنعتی سپیدرود رشت

فرماندار رشت در هفتمین روز از هفته دولت، یک واحد تولیدی دانش بنیان که با هزینه ۲۲ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده را افتتاح نمود.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در آخرین روز از ایام هفته دولت با حضور در مراسم افتتاح یک واحد صنعتی دانش بنیان، سازنده دیگ های بخار فایر تیوب و واتر تیوب در شهرک صنعتی سپیدرود رشت، اظهار داشت: بحث اشتغال و حمایت از تولید، بخصوص تولیدات دانش بنیان یکی از کانون‌های اصلی توجه دولت مردمی ایران قوی برای توانمندسازی کشور در جنبه های گوناگون می باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در جریان مراسم بهره‌برداری از فاز نخست این واحد صنعتی که با صرف هزینه ۲۲ میلیارد تومانی، موجبات خودکفایی استان در زمینه تکنولوژی و ساخت دیگ‌های بخار مورد نیاز کارخانجات صنعتی و همچنین اشتغال ۱۹ نفر را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: حمایت از جوانان صاحب ایده و معتقد به شعار “ما می‌توانیم” در سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)؛ در نهایت به بهبود وضعیت اشتغال و خودکفایی کشور در عرصه‌های گوناگون منجر خواهد شد.

 وی همچنین بر آمادگی مجموعه فرمانداری رشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط، برای حمایت همه‌جانبه از اجرای فاز دوم این واحد صنعتی-تولیدی تاکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین در شمال

🔻غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین سخنگوی سازمان اورژانس: 🔹در فروردین ماه سال جاری ۱۱۸ نفر …