چاپ مطلب چاپ مطلب

نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر شلمان باهمت شهردار این شهر افتتاح شد


اختصاصی همای خبر/در اخرین روز هفنه دولت بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر شلمان به همت شهردار و با حضور جلالی فرماندارلنگرود،جعفرزاده معاون فرماندار ،واعضای شورای شهر شلمان افتتاح وبه بهره برداری رسید.
ناصر رنجبر سرپرست شهرداری شلمان در این افتتاحیه گفت:
نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی در محل پارک کودک شهرشلمان در قالب ده غرفه راه اندازی شد وامروز شاهد افتتاح آن هستید.

وی با اعلام این مطلب که امروز شاهد نخستین بازارچه دائمی هنرهای سنتی و صنایع دستی در محل پارک کودک شهر شلمان هستیم اظهار داشت: از میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری به خاطر همکاری با شهرداری تشکر ویژه دارم .
دکتر رنجبر خاطر نشان کرد: ویژگی های مهم این بازارچه دائمی بودن آن است و موجب می شود در این بازارچه محصولات صنایع دستی و بومی به فروش برسد.
که این عامل موجب رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهر می شود.
وی با اعلام این مطلب که با انجام این کار شاهد حضور بیشترگردشگران به این شهر تاریخی ابریشمی خواهیم بود گفت: این غرفه ها زمینه را برای ایجاد اشتغال جوانان و مهارت آموزش هنرهای سنتی نیز فراهم خواهد کرد.
وی اذعان کرد:امیدوارم با رشد و توسعه صنایع دستی گام های موثری در جهت ایجاد فرصت های ‏شغلی برداشته باشیم

دکتر رنجبر با اعلام این مطلب که این شهر ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد خاطر نشان کرد: شهرداری واعضای شهر در تلاش هستند تا از ظرفیتها این شهر به بهترین نحو در جهت توسعه و آبادانی و رفاه مردم این شهر استفاده نمایند.
رنجبر در پایان تصریح کرد:برنامه بعدی در این پارک ضمن توسعه پارک ،ایجاد چندین اتاقک جهت اسکان مسافرین می باشد.
گفتی است پس از افتتاح این بازارچه فرماندار لنگرود وهمراهانش از غرفه های این بازارچه بازدید نمودند و با برخی از هنرمندان به صحبت پرداختند.

دکتر جلالی از رنجبر و اعضای شورای شهر شلمان به جهت خدمات رسانی قدر دانی وتشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی

پزشکیان: اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا …