چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان، اظهار داشت‌؛ پوشش همگانی بیمه سلامت، از ارزنده‌ترین اقدامات در نخستین سال دولت سیزدهم

فرماندار رشت با بیان این مطلب که برای رسیدن به سلامت پایدار در جامعه، نیازمند گسترش پوشش بیمه درمانی می باشیم، اظهار داشت: برقراری عدالت در برخورداری همگانی از بیمه حوزه سلامت، از جمله اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در سال نخست مسئولیت بوده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی صبح امروز(شنبه) در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان، ضمن اشاره به این مطلب که بیمه درمانی یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح در صنعت بیمه است، اظهار داشت: همه مسئولین بخصوص کارگزاران دولت در حوزه درمان و سلامت وظیفه داریم تا تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه های دولت در این بخش به کار بندیم.

وی افزود: با توجه به جمعیت بالای بیمه‌شدگان رشت نسبت به سایر شهرستان های استان و همچنین مراجعه ساکنین دیگر شهرستان‌ها به مرکز استان برای برخورداری از خدمات درمانی و پزشکی، قبول مسئولیت در حوزه سلامت و درمان شهرستان رشت، باید همراه با تلاش مضاعف و نگاه خدمتگزاری به مردم باشد‌.

امام پناهی با اشاره به اراده دولت در نخستین سال پذیرش مسئولیت برای برقراری عدالت در حوزه درمان و عمومی کردن رفاه به وسیله گسترش پوشش همگانی بیمه سلامت، تصریح کرد: امروزه سطح پوشش بیمه درمانی، یکی از مولفه های سنجش توسعه یافتگی جوامع بوده و نقش مستقیمی در میانگین امید به زندگی دارد.‌

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به اجرای طرح ارزنده دارویار، گفت: بر اساس تصمیم دولت و با هدف اصلاح سیاست‌های ارزی بخش دارویی کشور، یارانه دارو حذف نشده و فقط مقصد آن تغییر‌کرده و به جای ابتدای زنجیره به انتهای زنجیره تامین یعنی بیمه‌ها انتقال یافته است و افزایشی در قیمت دارو متوجه بیماران نخواهد بود.

در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از زحمات سید علی طبایی، مختار فصیحی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان رشت معرفی گردید.

گفتنی است فصیحی پیش از این ریاست اداره بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان را در کارنامه کاری خود دارد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …