چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است

فرماندار رضوانشهر در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سکام که در راستای حمایت از تولید صورت گرفت، گفت: نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سکام این شهرستان با بیان اینکه صنایع کوچک به لحاظ چابک بودن اهمیت بسیاری در ایجاد اشتغال و امنیت پایدار دارند، گفت: استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولید زمینه ساز و نوید بخش فراهم آمدن اشتغال در شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت مردمی، حمایت از بخش تولید و اشتغال است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسئولین باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد.

فرماندار رضوانشهر توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای بخش اقتصادی دانست و تصریح کرد:  توجه به بخش تولید می تواند در رونق بخش های مختلف مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال پایدار نیز بسیار موثر باشد.

رئیس کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان با بیان اینکه  فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی منطقه موثر واقع گردد،گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال مبنی بر سال “تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین ” یکی از مهم ترین اولویت های شهرستان ، راه اندازی واحد های راکد و استفاده از تمام ظرفیت واحد های نیمه فعال ، افزایش ظرفیت و توسعه واحد های فعال است.

وی با تاکید بر تعامل وحمایت دستگاههای اجرایی وبانک ها از جریان تولید افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

فرماندار رضوانشهر با همراهی حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران شهرستانی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سکام بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و دستور داد: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در اسرع وقت با دستگاه های اجرایی ذی ربط مشکلات واحدها را بررسی و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تصمیم گیری شود.

شهرک صنعتی سکام در رضوانشهر در زمین به مساحت ۹ هکتار دارای ۲۳ واحدتولیدی فعال با اشتغالزایی ۲۰۹ نفر می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …