چاپ مطلب چاپ مطلب

رویج ورزش همگانی در محلات رشت / جلوگیری از بروز ناهنجاریها در جامعه با توسعه ورزش

ترویج ورزش همگانی در محلات رشت / جلوگیری از بروز ناهنجاریها در جامعه با توسعه ورزش

رئیس شورای شهر رشت گفت : با ترویج ورزش همگانی در محلات رشت ، نشاط و شادابی بیشتری در جامعه بسط و گسترش پیدا می کند.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با رئیس هیئت ورزش های همگانی گیلان در ساختمان شهرداری رشت با حضور تعدادی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در حیطه ورزش های همگانی اظهار کرد: شهرداری در تنها رشته ورزشی که مجاز به هزینه است ورزش همگانی است .

وی با بیان اینکه ورزش های همگانی برای بیشتر شهروندان جذابیت دارد افزود: پیشنهادات خوبی توسط رئیس هیئت ورزش های همگانی به شورا و شهرداری رشت اعلام شده بود اما به واسطه ناهماهنگی های فراوانی که در گذشته در شهرداری رشت وجود داشت ،متاسفانه در این باره ترتیب اثر داده نشد و البته طی یکی دو ماه اخیر این ناهماهنگی ها تا حد زیادی برطرف شده، امیدواریم اقدامات خوبی در زمینه گسترش ورزش همگانی انجام شود و شورا و شهرداری رشت از این مهم استقبال و حمایت می کند.

کارگرنیا با تاکید به اینکه ترویج ورزش در محلات می تواند موجب نشاط و شادمانی شود بیان کرد : اینکه فقط در محلات به ورزش خاصی توجه شود ، یقینا مورد پسند عامه نیست و با ترویج ورزش های همگانی در سطح محلات در کنار استعداد یابی ، شور و نشاط بیشتری در محلات رشت بسط و گسترش پیدا می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا وشهرداری رست حامی ورزش و ورزشکاران است افزود: باید برای توسعه ورزش تلاش کنیم و یقینا ترویج ورزش از بروز بسیاری از ناهنجاریها در جامعه جلوگیری می کند.

به تمامی رشته های ورزشی توجه شود

سرپرست شهرداری رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه مجموعه شورا و شهرداری رشت معتقد است باید به تمامی رشته های ورزشی توجه شود اظها کرد: برای همگان امکان اینکه در باشگاه های ورزشی ثبت نام کنند وجود ندارد و یقینا با ترویج ورزش همگانی می توانیم این مقوله را به نتایج خوبی برسانیم .

سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه معتقدیم ورزش همگانی موجب نشاط جامعه می شود افزود: برای بهبود این وضعیت نیز شورا و شهرداری رشت همراه هستند.
در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس هیئت ورزش های همگانی گیلان از همراهی و تلاش های محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در راستای تعامل و همراهی با این هیئت ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی در رشت قدر دانی شد.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد

عرضه ۱۴ تن مرغ و۲ تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عیـد  همای خبـر …