چاپ مطلب چاپ مطلب

تیمور پورحیدری خبر داد: ۲۰ جواز بی نام صنعتی جدید امروز صادر شد / صدور ۱۱۰ جواز بی نام صنعتی در پنج ماه اول سال جدید در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از صدور ۱۱۰ جواز بی نام از ابتدای سال خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به اداره کل صمت گیلان در کمترین زمان ممکن جواز صنعتی دریافت نمایند.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری از صدور ۱۱۰ جواز بی نام از ابتدای سال خبر داد و گفت: این جواز های بی نام تمامی استعلامات لازم جهت دریافت یک جواز از جمله دریافت زمین از شهرک صنعتی، مجوز محیط زیست و … را دارند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به اداره کل صمت گیلان در کمترین زمان ممکن جواز صنعتی مورد نظر را دریافت نمایند.
مدیرکل صمت گیلان گفت: با توجه به اینکه صدور تعداد ۲۰۰جواز بی نام در تعهد ما است به لطف الهی توانسته ایم ۱۱۰ جواز تا امروز صادر نمایم .
وی افزود: امروز ۲۰ جواز بی نام جدید صادر نمودیم که با ۹۰ جواز صادر شده قبلی در مجموع ۱۱۰ جواز بی نام صنعتی در سال جدید صادر شده است.
پورحیدری در خصوص موضوع فعالیت جواز های بی نام صادر شده خاطرنشان کرد: زمینه‌های فعالیت که سرمایه‌گذاران می‌توانند جواز صنعتی دریافت نمایند در زمینه نساجی، پوشاک، سلولزی، شیمیایی، فلزی، کانی غیر فلزی، پلاستیک و برق و الکترونیک است.
وی در پایان یادآور شد: سرمایه گذاران عزیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری gilan.investiniran.ir در قسمت «مجوزهای بی نام (فاز صفر)» در بخش صنعت و یا سایت اداره کل صمت گیلان به آدرس gil.mimt.gov.ir در قسمت مجوزهای بی نام، تمامی مجوزهای آماده واگذاری را مشاهده نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …