چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد رضا داوطلب ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:به مدد فرهنگ ایثار و شهادت در اوج اقتدار هستیم

 

همای خبر/ محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز، ایثار و جهاد و مقاومت و پایداری و شهادت را دکترین جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست و اظهار کرد: به مدد فرهنگ ایثار و شهادت در اوج عزت و اقتدار و امنیت هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا برای حراست از مرزهای کشور و نظام اسلامی به جبهه رفتند، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران پای انقلاب و نظام ایستادند و امروز وظیفه ماست که راه آنان را ادامه دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از گنج بی پایان دفاع مقدس، اضافه کرد: وظیفه ما فقط نگهداری از این گنجینه نیست، بلکه باید به تبیین آن برای جوانان و نوجوانان بپردازیم.
داوطلب، جوان ترین شهید دوران دفاع مقدس را گیلانی دانست که تنها ۱۱ سال داشته و گفت: از افتخارات گیلان است که نخستین شهید انقلاب اسلامی را تقدیم کرده است.
وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای جهاد تبیین و ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: ملت ایران در طول ۴۳ سال تهدید و تحریم و فشار و دشمنی و نامردی به فرهنگ ایثار و شهادت تکیه کرده و با عزت و سربلندی به راه خود ادامه می دهد.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان به تلاش های دشمنان داخلی و توطئه های دشمنان خارجی برای از پا درآوردن انقلاب اشاره کرد و متذکر شد: دشمن تلاش می کنند تا مردم در صحنه انقلاب نباشند، اما هر ۲۲ بهمن مرحله ای جدی تر و حماسی تر و زیباتر از تاریخ انقلاب را رقم می زند.
وی با بیان اینکه بدون حضور ایران امکان تصمیم گیری منطقه ای و جهانی وجود ندارد، گفت: به پشتوانه ارزش های دفاع مقدس در دنیا حرف برای گفتن داریم.
داوطلب از برگزاری ۲۵ برنامه محوری هفته دفاع مقدس از جمله کنگره ملی «لاله های سفید» یادمان شهدای منا، یادواره های شهدا، میهمانی لاله ها، زنگ ایثار، مسابقات ورزشی، میز خدمت و… خبر داد و تاکید کرد: گیلان ۱۵ هزار پدر و مادر شهید دارد که در حال حاضر کمتر از دو هزار نفر آنان در قید حیات هستند و لذا فرصت کمی برای دلجویی از آنان داریم و باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران استفاده کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …