چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: آسیب شناسی در حوزه پدافند غیرعامل باید یکی از وظایف اصلی مدیران شهرستان باشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: شناسایی تهدیدات و آسیب شناسی در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل باید یکی از وظایف اصلی و برنامه های محوری مدیران شهرستان باشد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میر محله در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان که با محوریت قرارگاه های پدافندشیمیایی، مردم محور، زیستی، پرتوی و کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و مدیران شهرستانی  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه تهدیدات بیوتروریسم، زیستی، شیمیایی، پرتوی و مردم محور به صورت متعدد در عملیات دشمنان وجود دارد، اظهار داشت: شناسایی تهدیدات نوین و آسیب شناسی در حوزه های مختلف باید یکی از وظایف اصلی و برنامه های محوری مدیران باشد.

وی هدف از برگزاری این جلسات را افزایش آگاهی و هوشیاری بیشتر مسئولین برای مقابله با تهدیدات و اقدامات پیشگیرانه دانسته و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در راستای جلوگیری از آسیب های احتمالی برای اجرای طرح های مختلف باید پیوست پدافندی لحاظ نمایند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه از هر فرصتی باید برای ارتقای آموزش ها در حوزه پدافند غیرعامل استفاده کرد، گفت: تمامی ادارات شهرستان از جمله آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، محیط زیست و صمت با تولید محتوا در راستای آموزش و آگاه سازی مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

صفوی با اشاره به وجود شرکت های صنعتی و تولیدی مهم در شهرستان و جمعیت کارگری گفت: مدیران شرکت ها نسبت به آموزش نیروی انسانی خود  جهت رویارویی با حوادث احتمالی و تهدیدات اقدام نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …