چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها هستند و با کمترین امکانات و تلاش شبانه روزی خود نقش بزرگی در پیشگیری از بیماریها و حفاظت از تندرستی مردم دارند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، ظهر امروز پنجشنبه هفدهم شهریور مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تجلیل از بهورزان این شهرستان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان و مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمانی شهرستان در مقابله با بیماری کرونا  و تامین سلامت جامعه گفت: بهورزان سفیران و پیشگامان بی ادعای عرصه بهداشت و درمان هستند و نقش آنها در پیشبرد و تحقق اهداف نظام سلامت و تامین سلامت جامعه حیاتی و انکارناپذیر است .

وی افزود: بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها هستند و از بهترین و مفید ترین نیروها در ارتقاء سلامت بوده و فعالیتهای آنها در تامین حفظ و ارتقاء سلامت جامعه ضروری است به صورتی که با کمترین امکانات و سختی های دیگر در روستاها و تلاش شبانه روزی خود نقش بزرگی در پیشگیری از بیماریها و حفاظت از تندرستی مردم دارند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت گفت:  معیشت و سلامت دو رویکرد ارزشمند دولت سیزدهم است و  تلاش برای جلوگیری از هزینه های سنگین درمانی به مردم از برنامه های دولت است.

همچنین در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان دکتر محمد یاری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بیاناتی داشتند و در پایان از بهورزان شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …