چاپ مطلب چاپ مطلب

آقای عاشری بر هم زدن امنیت روانی یک شهر زیبنده فرزند یک شهید نیست / به سرنوشت برخی از اعضای شورای ادوار گذشته رشت توجه کنید

آقای عاشری بر هم زدن امنیت روانی یک شهر زیبنده فرزند یک شهید نیست / به سرنوشت برخی از اعضای شورای ادوار گذشته رشت توجه کنید

 

همای گیلان- یادداشت آزاد از یک شهروند- برادر بزرگوارم آقای رضا عاشری، عضو محترم شورای رشت در ابتدا باید بگویم که قصد تخریب و یا حمایت از هیچ فرد، گروه و یا جناحی را ندارم و فقط به عنوان یکی از فرزندان شهر رشت و به عنوان یک شهروند می خواهم دغدغه هایم را خطاب بشما و دیگر همکارانتان که امروزه به لطف و رای مردم شریف این شهر در جایگاه عضو شورا مشغول به فعالیت شده اند و باید امانتدار آرا و اعتماد مردم باشند را بیان کنم .

آقای عاشری ، چند وقتی است که شما در جایگاه یک عضو شورا مباحثی را از طریق فضای مجازی در معرض دید عموم قرار می دهید که نه تنها با این اقدام برخلاف تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه عمل می کنید ، بلکه با زیر سوال بردن اقدامات مجموعه شورا و شهرداری رشت ،به نحوی نگاه عموم را نسبت به عملکرد این دو مجموعه زیر سوال می برید.

برادر بزرگوارم آقای عاشری، شما فرزند شهید و گویا جزو مدافعین حرم بوده اید و تا آنجایی که بنده به عنوان کمترین در مکتب امام حسین (ع) و اهل بیت(ع)آموخته ام ، ناامید شیطان است ،پس چرا در جایگاه یک عضو شورا با درج مطالبی موجب ناامیدی در بین شهروندان می شوید؟؟؟

آقای عاشری ،مردم شریف و فهیم رشت ،شما و دیگر همکاران شورایی تان را در شورای ششم این شهر با این امید انتخاب کرده اند که بسیاری از شما به واسطه عملکردهایی به عنوان نیروهای ارزشی شناخته می شود و از این رو مردم با این باور که نیروهای واقعی و انقلابی خادم و دلسوز مردم هستند به بسیاری از اعضای شورای ششم رشت رای اعتماد دادند .

جناب آقای عاشری، شهر مظلومم رشت ، سالهاست که در سایه بی کفایتی ،خودخواهی ،تکبر و اقدامات به دور از تخصص ، از جایگاهی که در گذشته و به عنوان شهر اولین ها در اختیار داشت فاصله گرفته است و حال از نیروهای به اصطلاح انقلابی شورای ششم انتظار می رود که شبانه روز با کار جهادی ، هم و غم خود را برای بهبود وضعیت شهر و شهروندان به کار بگیرند ، نه اینکه یاس و ناامیدی را به مردم القا کنند‌.

آقای عاشری ، پروژه سرچشمه گویا ۹ سال بود که بلاتکلیف به حال خود رهاشده بود و با خبر افتتاح آن پس از سالها، خیلی از ساکنین این مسیر خوشحال شدند ، اما شما مباحثی را مطرح کردید که برخی با شنیدن آن تشویش و دغدغه برایشان رقم خورد و یقینا این اقدام شما با سوگندی که در روز معارفه و با هدف رفع دغدغه های مردم شهر در استانداری خورده اید منافات دارد.

آقای عضو شورا ،سالهاست که به واسطه رفتارهای غیر اصولی و برخی از زیاده خواهی ها ، سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این شهر گریزان هستند و این در حالی است که در دیگر شهرهای کشور ، پروژه های عظیمی توسط شورا و شهرداری در دست انجام است که مایه غبطه است.

آقای عاشری حالا که پس از سالها یک سرمایه گذار حاضر شده است ، پروژه عظیمی همچون هتل ۲۲ طبقه در رشت را احداث کند ، چرا با بیان مطالبی که ناامیدی را القا می کند ، قصد دارید عملکرد مجموعه شورا و شهرداری را زیر سوال ببرید؟؟؟ و در نهایت با فرار سرمایه گذار از این شهر ، همچون بسیاری دیگر از سرمایه گذاران ، حسرت دیگری بر قلب شهر و شهروندان باقی بگذارید.

عضو محترم شورای رشت ، شما فرزند شهید هستید و تمامی شهدای گرانقدر در تمامی ادوار این سرزمین پر افتخار برای دفاع از استقلال ،امنیت و آرامش مردمان کشورشان جان خود را فدا کرده اند و حال آیا تصور نمی کنید که بر هم زدن امنیت روانی مردمان یک شهر ، زیبنده فرزند یک شهید نیست؟؟؟

آقای عاشری ، مردم رشت بشما و دیگر همکارانتان برای حضور در شورا رای اعتماد دادند تا نواقص موجود را با استفاده از کارشناسان خبره و متخصص در شهرداری رشت بررسی و برطرف کنید، نه اینکه دائما از کمبودها و نواقص و مشکلاتی که سالهاست همه مردم شهر از آن اطلاع دارند ، حرف بزنند و سوهان روحشان شوند.

برادر عزیزم آقای عاشری ، در خاتمه باید بگویم ، شهر و شهروندان همچون دیگر ملت ایران ، به واسطه تورم ناشی بر کشور با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و یقینا آستانه صبرشان برای شنیدن مباحث این چنین گنجایش چندانی ندارد ،پس بهتر است به جای فرافکنی های بیهوده و عامیانه ، به عنوان منتخب مردم رشت ، با حضور در جلسات صحن شورا و کمیسیون های تخصصی که بابت آن حق الجلسه ماهیانه نیز دریافت می کنید، با همراهی دیگر همکاران و شهرداری رشت عزم خود را برای رفع مشکلات و ترقی شهر فرهیخته رشت به کار بگیرید و ان شاا به گونه ای عمل کنید که به سرنوشت برخی از اعضای ادوار گذشته رشت که از ترس رد صلاحیت شدن ، برای دیگر ادوار شورا جرات کاندید شدن را نداشتند ، مبتلا نشوید.

 

…………………..
توضیح:
این رسانه مسئولیتی در قبال انعکاس دیدگاه‌های آزاد در یادداشتها ندارد؛
بدیهی است جوابیه های رسیده از سوی مسئولان برای هر محتوا نیز، در کوتاهترین زمان از این رسانه منتشر خواهد گردید.

About نسرین عشقی

Check Also

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع …