چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در جلسه شورای ترافیک شهرستان، خبر داد؛ تلاش دستگاهها برای رفع مشکلات ترافیکی تا زمان بازگشایی مدارس

فرماندار رشت با بیان این مطلب که بازگشایی مدارس پس از دوسال وقفه اجباری در آموزش حضوری، مایه خرسندی و تزریق نشاط زندگی به جامعه است؛ از تلاش دستگاه ها برای رفع و اصلاح کمبود های ترافیکی در زمان باقیمانده تا بازگشایی خبر داد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی پیش ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای ترافیک شهرستان که با دستور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته تا پیش از آغاز آموزش های حضوری مدارس برگزار گردید؛ با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، ضمن تشکر از تلاش های پلیس راه و راهور در تامین امنیت جاده ها و معابر شهری، بر رعایت توصیه‌های راهنمایی برای کاهش آمار خسارات و تصادفات و همچنین افزایش آمادگی متولیان در استقبال از بازگشایی مدارس تاکید کرد.

فرماندار رشت تامین شرایط ایمن برای تردد دانش آموزان را از ضروریات بازگشایی مدارس عنوان و اظهار داشت: باید با بسیج تمامی دستگاه ها و امکانات و نیز نصب، بازسازی و ترمیم علائم راهنما و هشدار دهنده، در زمینه کاستن از معضلات ترافیکی بخصوص در ساعات حضور دانش آموزان در مدارس اقدام نمود.

وی ساماندهی سرعت کاه ها و ترمیم شانه راه های روستایی در محدوده مدارس را از جمله موارد قابل توجه در ایمن سازی جاده ها ذکر نمود.

امام پناهی با اشاره به تلاش برای کاهش نابسامانی های احتمالی در تدارک سرویس مورد نیاز مدارس، خاطرنشان کرد: واحد تاکسیرانی شهرداری ها مسئول تامین خودرو و راننده مورد نیاز سرویس مدارس بوده و ضروری است تا در اسرع وقت نسبت به تایید صلاحیت و ارائه توصیه های لازم به رانندگان سرویس اقدام شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …