چاپ مطلب چاپ مطلب

کار بزرگ و ارزشمند شهردار جوان شهر کلاچای

صبح امروز، پرسنل آتش نشانی شهرداری کلاچای از “رشاد” شهردار جوان این شهرستان در سالن شهرداری این شهر و مجموعه شورای اسلامی در خصوص به روز کردن امکانات و تجهیزات، ماشین آلات، لباس… دریک بازه زمانی کوتاه کمتر از ۴۰ روز تقدیر و تشکر کردند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ شهردار کلاچای در دیدار صمیمی با رییس و کارکنان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با تاکید بر بروز شدن امکانات و تجهیزات آتش نشانی آن را اقدامی مناسب در راستای ایمنی و مصونیت بخشی شهر عنوان کرد.

“مهدی رشاد ” کار در آتش نشانی را پر مخاطره و سخت توصیف و افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای این است که از نظر امکانات و تجهیزات، کمبودها را رفع کنیم و خوشبختانه در طی این مدت این مهم را محقق کردیم

رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلاچای هم در این دیدار از بهبود کیفیت امکانات و تجهیزات آتش نشانی ابراز خرسندی کرد و گفت: جا دارد از همین فضا از زحمات بی دریغ شهردار کلاچای تشکر و قدر دانی نمایم.

“محسن فکوری ” افزود: از اینکه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در طی این مدت کوتاه در بروز رسانی امکانات، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی اهتمام ویژه ای داشتند تشکر نمایم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …