چاپ مطلب چاپ مطلب

کارگروه آرد ونان با محوریت توجیه نانوایان شهرستان ماسال

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال فرماندار ماسال در این جلسه که با حضور برخی از نانوایانی که آرد فوق العاده دریافت نموده اند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بیان کرد: نانوایی بنگاه اقتصادی و جایی برای تجارت نیست
مهندس گیل چالانی در این جلسه با اشاره به توزیع عادلانه یارانه آرد و نان و مردمی کردن یارانه‌ها گفت:
طرح توزیع عادلانه یارانه آرد و نان می‌تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از هدررفت یارانه های مردم و همچنین قاچاق آرد و نان داشته باشد.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان و ورود مسافر و همچنین  افزایش جمعیت بالاخص در روزهای تعطیل بیان کرد: یکی از مهمترین موضوع افکار عمومی واصحاب رسانه  طولانی بودن صف نانوایاییها  و توزیع نان است که با مدیریت مناسب این معضل در اسرع وقت برطرف خواهد شد.
فرماندار ماسال با بیان اینکه خبازی و نانوایی یکی از  شغلهای سخت  است تصریح کرد: سهمیه آرد فوق العاده براساس ارائه بهتر و کیفیت پخت نان اختصاص داده خواهد شد.
فرماندار ماسال از اختصاص ۲هزار کیسه آرد به سهیمه ثابت شهرستان خبر داد وافزود: این سهمیه به طور ثابت به آن دسته از نانوائیهایی که در بازرسی ها و بازدید های محسوس و نامحسوس مورد بررسی قرارگرفته و رضایت عموم را دربر دارند اختصاص داده خواهد شد.
وی گفت شهرستان ماسال تنها شهرستانی است که آرد ذخیزه دارد و هر نانوایی با مشکل آرد مواجه شده در اسرع وقت توسط دهیار، اتحادیه نانوایان، اداره جهاد کشاورزی، صمت و بسیج اصناف موضوع را پیگیری و تحت هیچ شرایطی تعطیلی نداشته باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …