چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛ ۶ پروژه عمرانی بنادر و دریانوردی گیلان به بهره برداری رسید

پروژه عمرانی بنادر و دریانوردی گیلان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

همای خبر به نقل از خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور ۶ پروژه عمرانی جا مانده از هفته دولت بنادر و دریانوردی گیلان با اعتبار بیش از ۱۴۹ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش پنج پروژه عمرانی با اعتبار دولتی و یک پروژه نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۳۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

بهره برداری از باشگاه ملوانان با اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال، تعمیرات اساسی چمن ورزشی بندر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و تأمین برق ساحلی برای کشتی‌های پهلو گرفته در مجتمع بندری انزلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها بود.

همچنین لایروبی فاز اول تالاب انزلی با اعتبار ۱۵۳ میلیارد ریال و اتمام لایروبی بندر آستارا با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در دستور کار مراسم امروز بود.

گفتنی است، سیلوی غلات ۵۰ هزار تنی با سرمایه گذاری ۲۳۷ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر در بندرانزلی، از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …