چاپ مطلب چاپ مطلب

انجام پروژه‌های پژوهشی کاربردی و رفع نیازهای فناورانه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با پارک علم و فناوری استان گیلان

‌در راستای انجام پروژه‌های پژوهشی کاربردی و رفع نیازهای فناورانه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با پارک علم و فناوری استان گیلان منعقد و مبادله شد.

همای خبر/بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین دو مرکز، همکاری نظام یافته‌ای میان شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان و پارک علم و فناوری گیلان در انجام پروژه های پژوهشی کاربردی و رفع نیازهای فناورانه و ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی ها و خدمات در زمینه تحقیقات پژوهشی کاربردی از طریق تشکیل اتاق های فکر صورت خواهد گرفت.
همچنین در این تفاهم نامه که به مدت ۳ سال منعقد گردیده، برگزاری سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همکاری در برگزاری همایش ها و برگزاری نشست‌های علمی مشترک در قالب اتاق های فکر به منظور انتقال تجربیات جزو اهداف اصلی می باشد.
گفتنی است که انتقال نیازهای طرفین تفاهم نامه، ارایه برنامه توسعه فناوری و مشاوره علمی و پژوهشی مشترک، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری شرکت، همکاری در خصوص معرفی اساتید و متخصصین مورد نیاز دو طرف، همکاری در خصوص تشکیل اتاق‌های فکر در راستای حل معضلات و مشکلات شرکت و پارک و همکاری به منظور تجاری‌سازی محصولات فناورانه طراحی و تولید شده مورد نیاز شرکت توسط شرکت‏های دانش ‏بنیان و فناور از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …