- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

*✅جلسه مدیریت پسماند شهرستان سیاهکل به ریاست فرماندار سیاهکل برگزار شد* فرماندار شهرستان سیاهکل : *الزام دغدغه محیط زیستی مدیران در مدیریت پسماند/ تاکید بر فرهنگ سازی شهروندان در تفکیک زباله از مبدا / استفاده از روش اثرگذار سیاست‌های تشویقی*

فرماندار شهرستان سیاهکل :

*الزام دغدغه محیط زیستی مدیران در مدیریت پسماند/ تاکید بر فرهنگ سازی شهروندان در تفکیک زباله از مبدا / استفاده از روش اثرگذار سیاست‌های تشویقی*

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛
پنجشنبه ٢۴ شهریور ماه ١۴٠١ ، جلسه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل و با حضور علیزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔷فرماندار شهرستان با اشاره به وظایف شهرداران پیرامون مدیریت پسماند متذکر شد وقتی مدیران دغدغه محیط زیستی داشته باشند رویکردشان متفاوت شده و به راحتی می توانند سیاست های اتخاذ شده را با نوآوری خودشان اجرا کنند.

🔷بابایی در ادامه گفت : باید به بحث جمع آوری زباله در مناطق بکر و گردشگر پذیر توجه ویژه ای صورت بگیرد و افزود : با توجه به اهمیت فرهنگ تفکیک زباله از مبداء می بایست شهرداران ، بخشداران ، دهیاران با همکاری اداره محیط زیست آموزش ها را چهره به چهره در دهستان های تابع بخش ها اجرائی نمایند.

🔷وی با بیان اینکه سیاست های تشویقی نیز می تواند راه حل مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماند باشد تاکید کرد : استفاده از ظرفیت و قابلیت شرکت های تعاونی دهیاران در این امر مهم کمک شایانی خواهد کرد .

🔷فرماندار سیاهکل در پایان تاکید نمود : در مدیریت پسماند چیزی مهمتر از سلامت مردم نیست و مسئولان مربوطه باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]