چاپ مطلب چاپ مطلب

مشاعره اهالی شعر و ادب لاهیجان در روز شعر و ادب پارسی

همزمان با فرا رسیدن ۲۷ شهریور روز شعر و ادب پارسی جمعی از اهالی شعر و ادب لاهیجان گرد هم آمدند .

مشاعره اهالی شعر و ادب لاهیجان در روز شعر و ادب پارسی

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ انجمن ادبی حزین لاهیجی در سیزدهمین  نشست خود که روز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی برگزار شد جمعی از شاعران از جمله حسن فرهنگ‌فر ، احمد پرمهر یابنده ، حبیب اسماعیلی و شاعرانی از رشت از جمله نرگس حقجو، سجاد قربانی،  حسین دریا، سعید لطفی و پژواک باقری نیا وحسین حاجی پور از بازار جمعه ، ابراهیم سحری از فومن ، فرزین پورمحمد مسئول خانه ترانه و اعضای شورای انجمن ادبی حزین لاهیجی حضور داشتند و به شعرخوانی و نقد و بررسی شعر پرداختند.

نیما اسدی ، مهناز محمودی ، علی جعفرزاده و فاطمه قنبری زیازی از اعضای شورای انجمن ادبی حزین لاهیجی می باشند که مسئولیت برگزاری انجمن را بر عهده دارند.

جلسات انجمن ادبی حزین لاهیجان هر هفته یکشنبه ها ساعت ١۷ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود و شرکت برای عموم علاقمندان به ادبیات آزاد است.

بیست و هفتم شهریور ماه، سالروز درگذشت شهریار، شاعر ایرانی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ملی شعر و ادب پارسی نامیده شده است. آمیختگی ما با شعر و تأثیری که شعر بر فرهنگ و روحیات و رفتار ما می گذارد، ضرورت پرداختن به آن و پاسداری از حریم این عنصر اعجاز آفرین را بیشتر روشن می سازد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران

اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران 🔹 منابع رسانه‌ای عبری …