- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

آقای علوی ، رشت سهم الارث پدری شما و اعضای شورا نیست/ به جای ابلاغ زدن های متعدد به فکر مشکلات شهر باشید

آقای علوی ، رشت سهم الارث پدری شما و اعضای شورا نیست/ به جای ابلاغ زدن های متعدد به فکر مشکلات شهر باشید

آقای علوی شهردار موقت رشت، شما پس از چندین مرحله طرح شکایت و این در و آن در زدن در مراجع قضایی بالاخره توانستید با حکمی موقت از سوی یکی از شعبات دیوان به عنوان شهردار موقت رشت به صندلی شهردار رشت تکیه بزنید.

همای گیلان – یادداشت آزاد- جناب علوی حال که پس از کش و قوس های فراوان بار دیگر با عنوان موقت در جایگاه شهردار رشت قرار گرفته اید ،بهتر است با تعامل بیشتر با شورانشینان ، از این فرصت مجدد خدمتگزاری، برای خدمت به شهر استفاده کنید.

آقای علوی بدون تعارف می گویم ، رشت سهم الارث شما و هیچ یک از اعضای شورا نیست که بخواهید آن را طبق میل شخصی تان اداره کنید ،بلکه در تمامی اقدامات باید به صرف و صلاح شهر و شهروندان و ضوابط توجه داشته باشید و بس.

آقای علوی شهردار موقت رشت،مردمان فرهیخته شهر رشت پس از سالها در جا زدن ها از سوی حوزه مدیریت شهری ، در مدت کوتاه دو ماه و اندی از عمر سرپرستی مجتبی دانا که تعامل خوبی با دستگاه های دیگر استان و حمایت همه جانبه شورا را نیز به همراه داشت اتفاقات خوبی را در شهر مشاهده کردند که سالها بود به خواب و رویا برای مردمان رشت تبدیل شده بود.

بهره برداری از پروژه خیابان سرچشمه که ۹ سال به تعویق افتاده بود، موجبات گلایه ساکنین آن قسمت از شهر بود که در دوران سرپرستی کوتاه دانا پس از سالها انتظار به بهره برداری رسید.

افتتاح پارک کودک از دیگر اقدامات انجام شده شورا و شهرداری رشت بود که طی چند هفته مطرح و به بهره برداری نیز رسید و بسیاری دیگر از اتفاقات و خبرهای خوب دیگر از جمله ساماندهی مشکلات پسماند ، افزایش ظرفیت کارخانه کودآلی ، آسفالت و ساماندهی ورودی شهر رشت از مسیر جاده تهران، تسریع در تملک مغازه های مسیر خیابان اقتصاد و… از دیگر اتفاقات خوبی است که در دوران سرپرستی دانا انجام شد .

و اما حالا درست یا غلط ، خوب یا بد بار دیگر شما به عنوان شهردار موقت این شهر دوباره در این جایگاه قرار گرفته اید ، بنابراین انتظارات مردم بسیار بالاست و بهتر است به جای زدن ابلاغ های مکرر برای برخی از نیروهای وابسته به خود و سفارشی ، تلاش شبانه روزی با هدف خدمت صادقانه به رشت و رشتوندان و تعامل بیشتر با شورا را در دستور کار قرار دهید.

آقای علوی ، شورای ششم رشت در دوران کوتاه سرپرستی دانا ، اثبات کرد که اگر شهردار همراه و توانمندی را در کنار خود داشته باشد ، می تواند دستاوردهای خوبی برای شهر مظلوم رشت محقق کند و انصافا هم دیدیم که دانا از همان روز نخست فعالیت در جایگاه سرپرستی بدون توجه به دوره کوتاه مدیریت و مشکلات مالی، صرفا با برقرار کردن تعامل سازنده با دیگر دستگاه ها با هدف رفع موانع و مشکلات و همچنین تعامل با شورا ،دوران طلایی برای رشت رقم زد و بنابراین بهتر است بدانید که دیگر کمبود منابع مالی نمی تواند بهانه ای برای کار نکردن ها باشد ، چون دانا ثابت کرد که با مشکلات مالی متعدد و دستان خالی نیز می توان پروژه ای را که ۹ سال در شهر به تعویق افتاده بود به بهره برداری رساند و لبخند رضایت را بر لبان شهروندان نشاند.

آقای علوی طی چند روز اخیر که در جایگاه شهردار موقت رشت قرار گرفتید، ابلاغ های متعددی را برای برخی از پرسنل صادر کرده اید که از قضا برخی از آن ها از نزدیکان اعضای شورای حامی شخص شما هستند.
آقای علوی به عنوان یک شهروند دغدغه مند تقاضا دارم به جای تقسیم شورا به دو گروه موافق و مخالف ،عزم خود را برای کار جهادی و رفع مشکلات شهر جزم کنید ، چون مردمان فرهیخته رشت هر مسئوول و مدیری را بر اساس عملکردشان قضاوت می کنند نه بر اساس عرض ارادت به برخی از افراد.

…..

توضیح:
این رسانه مسئولیتی در قبال انعکاس دیدگاه‌های آزاد در یادداشتها ندارد؛
بدیهی است جوابیه های رسیده از سوی مسئولان برای هر محتوا نیز، در کوتاهترین زمان از این رسانه منتشر خواهد گردید.